הלחץ עבד: חדרה ומכבי חיפה סיכמו על 60 שקלים לכרטיס

אוהדי הפועל חדרה
אוהדי הפועל חדרה | אריאל שלום

הירוקים זעמו על דרישת המארחת (80 ש"ח לכרטיס מבוגר) ובשעות הערב אף הודיעו על הקפאת המכירה, אך הקבוצות שוחחו וקבעו מחיר אחיד: "היחסים בין המועדונים מצוינים וכך יישארו". בקבוצה מהשרון מצפים למגרש מלא

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

בעוד שלושה שבועות לאחר פגרת הנבחרות יפגשו הפועל חדרה ומכבי חיפה. סערה גדולה פרצה אתמול (שלישי) סביב מחירי הכרטיסים כאשר הירוקים כעסו על דרישתה של הפועל חדרה (80 שקלים למבוגר ו-40 שקלים לילד), וארגוני האוהדים השונים אף קראו להחרים את המשחק. בשעות הערב הערב אף הודיעה מכבי חיפה על הקפאת מכירת הכרטיסים.

לספורט1 נדע כי לאחר המחלוקות נערכה שיחה נוספת בין המנהל המקצועי של חדרה, אורן גולן, לבין מנכ"ל מכבי חיפה, אסף בן דוב, בה הוחלט כי המחיר יירד ל-60 שקלים במחיר אחיד כפי שדרשו הירוקים מלכתכילה. בחדרה הבהירו הבוקר: "מכבי חיפה פנתה אלינו בנושא ולאחר בדיקה מקיפה החלטנו להיענות לפנייה. היחסים בין המועדונים מצוינים וכך יישארו". אגב, במועדון מעריכים כי לראשונה העונה האצטדיון בנתניה יהיה מלא.

בפן המקצועי, הקבוצה תקיים היום (רביעי) אימון אחרון לאחריו תצא למנוחה עד יום שני. חלק מהשחקנים אף ינצלו את הזמן לחופשה קצרה בחו"ל. בחדרה מקווים כי לאחר הפגרה יחזרו אליאל פרץ ומנשה זלקה מפציעותיהם ויהיו כשירים למשחק מול הירוקים.



זלקה עם גוטמן. הקשר מקווה לשוב לכשירות (עדי אבישי)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי