מקורבי שועה מנסים להרגיע: "ירדן רוצה להצליח רק במכבי חיפה"

ירדן שועה
ירדן שועה | דני מרון

החלוץ הבהיר לנציגיו כי אין בכוונתו לעזוב, לספורט1 נודע כי לאחרונה נערכה שיחה בינו לבין אור שחר, בנו של הנשיא יעקב: "משפחת שחר מעורבת מאוד בנושא ומטפלת בזה"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

שחקני מכבי חיפה ערכו הבוקר (חמישי) אימון אחריו ולאחריו יצאו למנוחה ארוכה עד יום שלישי הבא, בשל פגרת הנבחרות והשזרוע שמשמעותה שלושה שבועות ללא ליגת העל. בקבוצה סיפרו כי היה זה אימון קל שעבר ללא כל תקריות או הפרעות אחרי הימים האחרונים.

כמובן ששיחת היום במועדון ממשיכה להיות סביב עתידו של החלוץ ירדן שועה, שכידוע, אתמול אירעה תקרית נוספת כאשר בלבול ביקש מהחלוץ להתאמן בצד בשלב מסוים עקב חשש שהשחקן סובל מחוסר בנוזלים והוא זעם על ההחלטה ובחר לענות למאמן, אם כי בתגובה הרשמית של המועדון צוין כי השחקן השלים את האימון כנדרש.

למרות הכל, בסביבתו של החלוץ זועמים על הכותרות האחרונות ומבהירים כי אין כל כוונה של השחקן לעזוב את הירוקים בשלב זה. "ירדן רוצה להצליח רק במכבי חיפה. הוא אינו מתכוון לעזוב, אלא רוצה לשחק יותר כמו כל שחקן כדורגל", אמרו בסביבתו של החלוץ. גם במועדון כבר הבהירו כי אין כוונה לשחררו כאשר מי שעומדים על כך ששועה ימשיך ואף יוביל בעתיד את הקבוצה הם משפחת שחר ובעיקר בנו של יעקב, נשיא המועדון, אור שחר. 

לספורט1 נודע כי לאחרונה נערכה שיחה בין שועה לבין אור שחר, בה הסביר האחרון את ההערכה הגדולה לכישרונו: "משפחת שחר מעורבת מאוד בנושא ואף מטפלת בו", אמר גורם במכבי חיפה.


שועה ובלבול (אודי ציטיאט)

באשר לפגרה הארוכה, במכבי חיפה צפויים לקיים משחק אימון במהלכה ומקווים שכבר בשבוע הבא ימצאו יריבה לשחק מולה, כשהאופציה הריאלית בשלב זה היא הפועל עכו מהליגה הלאומית. המאמן מרקו בלבול החליט לתת מנוחה ארוכה גם בשל העובדה ששחקנים רבים מהקבוצה נמצאים בימים אלה ביחד עם הנבחרות השונות ולכן פחות משמעותי לערוך אימונים בסגל קצר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי