הפועל חיפה המליצה לבוזגלו על ניתוח, ההחלטה בשבוע הבא

אלמוג בוזגלו
אלמוג בוזגלו | מאור אלקסלסי

בעקבות פריקות הכתף הכרוניות, בקרב הקבוצה מהכרמל מעוניינים כי הקשר יעבור הליך כירורגי מהיר, על מנת שיחלים לחלוטין. השחקן מצידו חושש מתקופת החלמה ארוכה, אשר תפגע בחיפושיו אחר קבוצה חדשה

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

לאחר ההפסד למכבי תל אביב, הפועל חיפה יצאה למספר ימי חופש ועתידה לחזור לאימונים בשבוע הבא, ובתקווה רבה כי השחקנים הפצועים בסגל יעמדו לרשות המאמן חיים סילבס. גילי ורמוט וניקולה גולאן צפויים להיות כשירים לאחר פגרת הנבחרות, כמו גם הבלם גיא משפתי והקשר נס זמיר.

בכל הקשור לעתידו של אלמוג בוזגלו, נראה שקיים קונפליקט גדול בין השחקן למועדון. לאחר שפרק את הכתף שלוש פעמים מתחילת העונה, בהפועל חיפה מעוניינים שהשחקן יעבור ניתוח, אשר יבריא לחלוטין את אזור הפציעה, כשהצוות הרפואי המליץ על הליך כירורגי מהיר, על מנת שזמן ההחלמה יהיה בזמן הפגרה.

מנגד, בוזגלו עצמו לא מעוניין בשלב זה לעבור ניתוח, משום שהוא חושש שתקופת ההחלמה תהיה מספר חודשים, וכי הוא לא יוכל לקחת חלק משמעותי בעונה הקרובה, דבר אשר יקשה עליו למצוא קבוצה חדשה בעונה הבאה. כזכור, הקשר פספס את מרבית העונה שעברה בעקבות קרע ברצועה הצולבת. "ההחלטה הסופית של בוזגלו תתקבל בשבוע הבא" אמרו מקורביו.

בוזגלו. ההחלטה הסופית תתקבל בשבוע הבא (מאור אלקסלסי)
בוזגלו. ההחלטה הסופית תתקבל בשבוע הבא (מאור אלקסלסי)

בעניין אחר, האדומים מעוניינים לקיים משחק אימון במהלך הימים הקרובים, אך מתקשים במציאת היריבה להתמודדות, ועוד יותר מתקשים למצוא מגרש מתאים למשחק, זאת בעקבות תהליך השזרוע שמתרחש ברוב המגרשים ברחבי המדינה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי