בית הדין החליט: הדיון בעניין אנטואן קונטה יידחה

אנטואן קונטה, עופרי ארד
אנטואן קונטה, עופרי ארד | מאור אלקסלסי

אחרי שבית הדין קבע דיון לשבוע הנוכחי, מכבי חיפה ביקשה לקיימו בשבוע הבא והוא עשוי להיערך רק בדצמבר, אך בכל אופן לא ייערך ביום רביעי. פלומיין, שספק אם ייכלל בסגל, ערך אימונים אישיים בצרפת

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בעוד שבמכבי חיפה נערכים לקראת הדיון המשמעתי בעקבות תצהיר שהגיש אנטואן קונטה בטענה לגזענות, כעת מתברר כי דיין בית הדין של ההתאחדות דחה אותו למועד אחר. תחילה היה אמור להיערך הדיון השבוע, ביום רביעי, אולם מתברר כי הירוקים ביקשו לדחות את הדיון לרביעי הבא, 27 בנובמבר. מסיבה שאיננה ברורה, כנראה כדי לתת אפשרות לגיבוש ראיות, בבית הדין שוקלים לקיים את הדיון רק ב-4 בדצמבר.

כזכור, בשבוע שעבר הודיע תובע ההתאחדות, עו"ד ניר רשף, על ההחלטה להעמיד לדין משמעתי את מכבי חיפה בגין קריאות גזעניות במשחק מול בית"ר ירושלים, זאת לאחר קבלת תצהיר בנושא מקונטה והתחייבותו להגיע להעיד בבית הדין. בית הדין כבר הודיע כי הדיון יתקיים השבוע, אולם ייתכן כי יידחה גם מעבר לשבוע הבא.

בתוך כך, פרדי פלומיין וקונטה היו אמורים לחזור הלילה לקראת האימון שייערך היום. הראשון, שספק אם ייכלל בסגל לאור חזרת קריאף וקינדה, ערך אימונים אישיים לאורך שהותו בחופשה הפרטית. כזכור, עוד לפני הפגרה ביקש השחקן מהצוות המקצועי שלא לשחק מול מכבי חיפה בטענה שהוא מתקשה לבעוט בכדור.

שחקנים אחרים, כמו אופיר קריאף ששהה בחופשה, נחתו בארץ. גדי קינדה יחזור לאימונים בהדרגה. במועדון מקווים שעידן ורד ישוב לאימונים מלאים בשבוע הבא, כך שיהיה כשיר לדחק לאחר הפגרה. הקבוצה תשוב להתאמן היום בבית וגן והמאמן רוני לוי יערוך אסיפה טקטית שתעסוק בהפסד למכבי חיפה.


קונטה ופלומיין. הראשון מחכה לדיון, השני ייכלל בסגל? (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי