כפי שנחשף לראשונה בספורט1: בית"ר השאילה את זייד קונבר

זייד קונבר
זייד קונבר | הפועל חדרה

החלוץ בן ה-17 הצטרף עד תום העונה להפועל חדרה, כאשר הקבוצה מהבירה ביקשה התחייבות לגבי דקות משחק. משה חוגג לאורן גולן: "מקווה שיחזור אלינו איכותי יותר". גם הפועל ת"א ומכבי פ"ת התעניינו

(גודל טקסט)

חיזוק לאורי גוטמן: חלוץ קבוצת הנוער של בית"ר ירושלים, זייד קונבר, שעל ההחלטה לשחררו מהמועדון פורסם לראשונה בספורט1, הושאל היום (שלישי) להפועל חדרה עד תום העונה, על מנת שיוכל לצבור דקות משמעותיות בליגת העל. לספורט1 נודע כי הקבוצה מהבירה ניהלה מגעים גם מול הפועל תל אביב ומכבי פתח תקווה בנוגע למכירת השחקן, אולם בסופו של דבר הוחלט כאמור להשאילו לקבוצה מהשרון.

בחדרה מספרים כי העסקה נסגרה בעיקר בשל היחסים הקרובים בין הבעלים משה חוגג למנהגל המקצועי אורן גולן, שסגר מולו את העברת פרדי פלומיין במהלך העונה שעברה. עוד נודע כי הקבוצה מהבירה ביקשה שחדרה תתחייב על כך שקונבר יקבל דקות משחק בקבוצה הבוגרת, שידועה בשילוב צעירים מאז עלתה לליגת העל. "אני רואה את ההתקדמות של כל השחקנים המושאלים ששיחקו אצלכם בשנתיים האחרונות ומקווה לקבל את קונבר איכותי יותר בסיום העונה", אמר חוגג לגולן לאחר השלמת העסקה.

קונבר הצעיר, שחקן סגל נבחרת נוער ב', תושב ג'בל מוכבר ממזרח ירושלים, הוא חלוץ המתנשא לגובה של יותר מ-1.90, שכבש בעונה שעברה 24 שערים במדי קבוצות הנערים והנוער בבית"ר ירושלים, ונחשב אולי לחלוץ הטוב ביותר בישראל בשנתון 2002. העונה פתח בשלושה משחקי ליגה בלבד ועלה עוד ארבע פעמים מהספסל.

במקביל, הפועל חדרה ממשיכה בהכנות לקראת משחק הליגה הקרוב מול מכבי חיפה. מי שחזר לאימונים ויהיה כשיר להתמודדות הוא מנשה זלקה, כאשר גם אליאל פרץ חוזר בהדרגה ובמועדון מעריכים שהוא יהיה בסגל מול הירוקים. 


חיזוק נוסף לחלק הקדמי. אורי גוטמן (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי