ברעננה מקווים לצאת לדרך חדשה נגד נס ציונה, קיימו שיחות עם גאנם ואנסה

קייס גאנם
קייס גאנם | אריאל שלום

הקבוצה מהשרון מאמינה כי תוכל להיחלץ מהמקום האחרון עם ניצחון על העולה החדשה. במועדון מאוכזבים מהיכולת הדלה של שני שחקני ההתקפה העונה. מתיאוס וידין חזרו להתאמן, בשישי תערוך משחק אימון נגד ק"ש

קבוצות: הפועל רעננה
(גודל טקסט)

בתחילת העונה שררה אופטימיות בהפועל רעננה, כאשר חשבו שיוכלו לעשות קפיצת מדרגה נוספת להעפיל פלייאוף העליון. בקיץ אף שינו אנשי הצוות המקצועי את המערך ועברו לשיטה התקפית יותר, אך הניסיון בינתיים רק פגע בקבוצה שנמצאת בתום עשרה מחזורים במקום האחרון, כאשר לזכותה שש נקודות בלבד.

עבור המאמן מנחם קורצקי פגרת הנבחרות באה בדיוק בזמן ושובם של חמישה שחקנים מהנבחרת עד גיל 21, שסחטה 1:1 נגד ספרד, מעודדת לקראת המשחק בשבוע הבא נגד העולה החדשה סקציה נס ציונה באצטדיון המושבה.

הצוות המקצועי קיים שיחות אישיות וקבוצתיות והדגש היה להחזיר לכושר מספר שחקנים שפתחו את העונה בצורה יחסית מאכזבת, כאשר בעיקר מדובר בצמד החלוצים יוג'ין אנסה וקייס גאנם. בקבוצה מאמין כי הקבוצה תצא לדרך חדשה החל מהמחזור הקרוב.


יוג'ין אנסה. במועדון מאוכזבים מיכולת (אודי ציטיאט)

הבלם דויד מתיאוס שמתח את שריר הירך והקשר אביחי ידין שסבל מפגיעה בצלעות חזרו להתאמן. בלם הקבוצה לשעבר מוחמד עלי קמארה שמשחק כיום באינג בויז השוויצרית ביקר באימון הקבוצה אתמול.

מחר (שישי) בשעה 10:30 תקיים משחק אימון במתחם האימונים נגד קריית שמונה, המתכוננת בעצמה למשחק נגד מכבי תל אביב.



מוחמד עלי קמארה במדי הפועל רעננה. ביקר את קבוצתו לשעבר (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי