בני יהודה הפסידה 1:0 לקטמון במשחק אימון, סייס נבחן

דילן סייס
דילן סייס | בני יהודה תל אביב, רשמי

הזהובים שיחקו ללא מספר שחקני נפתח ונכנעו לקבוצה מהליגה הלאומית, הבלגי שהגיע להתרשמות לא הציג יכולת יוצאת דופן והוחלף בחצי השני, אך ימשיך להיבחן

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

בני יהודה קיימה היום (חמישי) משחק אימון ונוצחה 1:0 על ידי הפועל קטמון מצמרת הליגה הלאומית. הזהובים שיחקו בהרכב מעט חסר, ללא מתיאה ליואיץ', מוחמד גאדיר ודור אלו שסוחבים פציעות ובצוות המקצועי העדיפו שלא לסכנם, כאשר במהלך המשחק שולבו גם מספר שחקני ספסל ומחליפים.

המאמן יוסי אבוקסיס, פתח שוב במערך של ארבעה שחקני הגנה, בדיוק כפי שעשה במשחק הליגה האחרון נגד מ.ס.אשדוד וגם הפעם העדיף לשחק עם שני בלמים ולא שלושה, כפי שעשה במרבית משחקי הקבוצה העונה, דבר שעשי להעיד על מגמה לקראת העתיד. משחק הליגה הקרוב של הקבוצה יהיה בטרנר, נגד הפועל באר שבע, כך שדווקא שם, אבוקסיס עשוי לשוב לקו של חמישה בהגנה.

מי שנבחן היום במדי הזהובים הוא הקשר הבלגי דילן סייס, שפתח בהרכב והוחלף במחצית השנייה. סייס, לא הרשים ולא הציג יכולת יוצאת דופן במשחק, אולם הוא צפוי להמשיך ולהיבחן במדי הזהובים, גם בתקופה הקרובה. כזכור, נחת הבלגי בישראל לפני מספר ימים, לתקופת התרשמות בשכונה ואם יוחלט להחתימו, הוא יגיע כשחקן חופשי, לאחר שקבוצתו הנוכחית ואלוויק ההולנדית, תסכים להתיר את החוזה עמו ולשחררו ללא תמורה.

הרכב בני יהודה: אמיליוס זובאס, אבישי כהן, דן מורי, אליסון דוס סנטוס, מתן בלטקסה, איסמעילה סורו, תאמבי סגס, עמית זנטי, דילן סייס, דור ז'אן, בן אז'ובל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי