הפועל חדרה רכשה את קפטן נבחרת הנוער דן לוגסי

דן לוגסי
דן לוגסי | מכבי תל אביב, האתר הרשמי

לאחר ששאלה את זייד קונבר מבית"ר י-ם הקבוצה מהשרון ממשיכה להתחזק, כשהבלם בן ה-18, הנחשב לכישרון גדול מאוד במחלקות הנוער של מכבי ת"א הצטרף. לקראת מכבי חיפה, במועדון מקווים לא לפתוח את קופות הכרטיסים

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

הפועל חדרה אמנם מצליחה באופן יחסי במסגרת ליגת העל, כאשר הקבוצה מהשרון מדורגת כעת במקום השישי, אך כבר בשלב זה חושבת על דור העתיד ובמהלך השבוע ביצעה מספר עסקאות מצוינות, כאשר לאחר השאלתו של זייד קונבר מבית"ר ירושלים, לספורט1 נודע כי חדרה רכשה 70 אחוזים מכרטיסו של כוכב מחלקת הנוער של מכבי תל אביב, דן לוגסי תמורת 150 אלף שקלים.

לוגסי סיכם לשלוש שנים בשורות הקבוצה של אורי גוטמן וצפוי להצטרף בתחילה לקבוצת הנוער עם ראייה עתידית כאחד השחקנים החשובים בקבוצה הבוגרת. הבלם, שנחשב לאחד השחקנים האיכותיים בקבוצות הצעירות של הצהובים, כאשר שיחק בכל נבחרות ישראל הצעירות ואף שימש כקפטן.

לאחרונה נודע כי אביו של השחקן התעמת עם המנהל המקצועי של הצהובים, פטריק ואן לוון, והצדדים החליטו על פרידה. כאמור, הפועל חדרה שנמצאת ביחסים מצוינים עם הצהובים, קפצה על המציאה.

גוטמן. חושב על העתיד (אריאל שלום)
גוטמן. חושב על העתיד (אריאל שלום)

בינתיים, במועדון ממשיכים בהכנות לקראת המשחק מול מכבי חיפה, כאשר לראשונה העונה מקווים בחדרה כי הקופות לא ייפתחו ביום המשחק. נכון לרגעים אלו, נמכרו כ-6,000 כרטיסים להתמודדות, כאשר 4,500 מהם נמכרו לאוהדי חיפה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי