מהומה בהפסד 1:0 למכבי פ"ת, דמארי ולקס ייעדרו נגד בית"ר

דמארי
עומר דמארי | מאור אלקסלסי

בהפועל ת"א מעריכים שהחלוץ והקשר לא יוכלו לעמוד לרשות קלינגר במשחק בבלומפילד, השניים בספק גדול גם לדרבי נגד מכבי ת"א שייערך שלושה ימים לאחר מכן. עשרות אוהדים התפרעו במשחק האימון, משטרה הוזמנה למקום

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

בהחלט ייתכן שמרבית קבוצות ליגת העל היו מעדיפות לוותר על פגרה כה ארוכה, שלושה שבועות ללא משחקים בשל משחקי הנבחרות ושזרוע המגרשים בישראל, אבל אם יש קבוצה אחת שבוודאי יכולה להודות על כך היא הפועל תל אביב המתחדשת.

ההפסקה הארוכה ממשחקי ליגת העל אפשרה למאמן ניר קלינגר זמן משמעותי כדי לנסות להטמיע את רעיונותיו הטקטיים, ללמד אותם את השיטה איתה הוא רוצה לשחק ובעיקר להכין אותם בהתאם לשני משחקי ענק מיד לאחר הפגרה – נגד בית"ר ירושלים ביום ראשון הבא (1.12) ושלושה ימים לאחר מכן דרבי תל אביבי מול מכבי.

לכן, הבוקר (שישי) הגיעה הפועל תל אביב למתחם האימונים של מכבי פתח תקווה, למשחק נגד מוליכת הליגה הלאומית, אלא שכבר בתחילתו נרשמה מהומה. עשרות אוהדי הפועל ת"א הגיעו למפגש ובודדים מהם החלו לקלל את שחקני הקבוצה ובעלי המועדון, כשבין השאר נשמעו הקריאות "נאצים". המשטרה הוזעקה למקום, הגיעה במהירות ובניסיון להרגיע את הרוחות לקחה את אחד מהאוהדים לשיחה שארכה מספר דקות ובסיומה הוא חזר לצפות במשחק שהסתיים בתוצאה 0:1 לזכות קבוצתו של גיא לוזון משער של ליאל עבדה.

אגב, ממשחק האימון נעדרו שחקני הנבחרות אוראל דגני, יואב ג'ראפי, דמבה קמארה וסטפן ספירובסקי. למשחקים נגד בית"ר ירושלים וכנראה גם מכבי ת"א, הפועל תל אביב כבר מפנימה שהיא צפויה להגיע ללא עומר דמארי, ניר לקס ועמנואל בואטנג, כולם פצועים ונמצאים בהליך שיקום כשהתקווה היא שלפחות השניים הראשונים יוכלו לשוב לסגל בדרבי.

כידוע, בשבוע הבא תצא הפועל תל אביב למחנה אימונים קצר, בן שלושה ימים, שם צפוי קלינגר להאיץ את ההכנות לשני משחקי הליגה הבאים ולתרגל את הדברים במשחק אימון נגד הפועל רמת השרון. מי שעדיין לא הצטרף ובקבוצה ממתינים להגעתו הוא החלוץ הניגרי מייקל אולהה, אשר מטפל בנושא אישורי האשרה והטיסה לישראל. כפי שפרסמנו לראשונה בספורט1, בתחילת השבוע עדכן החלוץ את ראשי האדומים על הגעתו הצפויה בקרוב לאחר שחוזהו בוויאטנם הסתיים.


דמארי. אולי יהיה כשיר לדרבי (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי