אולהה לראשי הפועל ת"א: אגיע לישראל ואצטרף לאימונים

מייקל אולהה
מייקל אולהה | טוויטר

הסאגה סביב החלוץ נמשכת: אחרי שרמז על רצונו למצוא קבוצה אחרת, בקרוב הניגרי יחל באופן רשמי את דרכו באדום. במועדון מצפים לנחיתתו ויצטרכו להחליט עד חודש ינואר את מי מהזרים לשחרר, אם בכלל

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

סאגת מייקל אולהה נמשכת. נתחיל בתזכורת הפרקים הקודמים: כבר בתחילת חודש יוני חתם החלוץ הניגרי בהפועל תל אביב, אפילו הגיע ארצה וחתם על החוזה, אולם הוא היה תחת חוזה בקבוצתו הוויאטנמית ונאלץ לשוב להמשך העונה שם, לאחר שסונג לאם סירבה לשחררו תמורת פיצוי.

הפועל תל אביב בחרה לחכות לו כחצי שנה וכשבחודש שעבר חוזהו בסונג לאם הסתיים, הוא ביקש שבועיים נוספים של מנוחה כדי להיות עם משפחתו בניגריה, גם בשל העובדה שלא יוכל לשחק עד חודש ינואר, אז נפתח חלון ההעברות בישראל. בקשתו אושרה ובקבוצה האמינו שיגיע בהקדם, אלא שמאז קרה לא מעט.

המאמן ניסו אביטן, מי שבחר באולהה בקיץ, סיים את דרכו, מאז הגיעו מנהל מקצועי ומאמן חדשים בדמות משה סיני וניר קלינגר ומספר ימים לאחר מכן הופתעו בהפועל תל אביב שהחלוץ החל להעביר מסרים לפיהם הוא לא מעוניין להגיע ובהחלט שקלו בחיוב את התרת חוזהו, אולם היום (שני) הניגרי בן ה-22 אישר: "אגיע לישראל ואצטרף לאימונים".

הפועל תל אביב חוזרת היום לאימונים לאחר שהשחקנים זכו למנוחה בימים האחרונים, כמובן שבין הנעדרים בימים הבאים יהיו שחקני הנבחרות וביניהם סטפן ספירוקבסקי (מקדוניה הצפונית), דמבה קמארה (גינאה), יואב ג'ראפי, אוראל דגני ורז שלמה (ישראל), ובתחילת השבוע הבא תצא למחנה אימונים בן שלושה ימים בשפיים, במהלכו תשחק נגד הפועל רמת השרון. ביום שישי, עוד לפני היציאה למחנה, תשחק הפועל ת"א נגד מוליכת הליגה הלאומית, מכבי פתח תקווה של גיא לוזון.

אולהה עדכן את ראשי האדומים על כוונתו להגיע לישראל בקרוב מאוד ובקבוצה מצפים להצטרפותו, אבל בשלב זה אינם יודעים מתי יעלה על טיסה. כאמור, הניגרי יוכל להתאמן עם הקבוצה, אבל לא לשחק עד פתיחת חלון ההעברות בשבוע השני של ינואר. אולהה הוא הזר השישי של הפועל תל אביב ולאור רצון הבעלים לקבל את המענק על שיתוף חמישה זרים בלבד, סיני וקלינגר יצטרכו להחליט בחודשיים הקרובים על מי מהזרים לוותר, או שמא לקבל את אישור ההנהלה לשתף את כל השישה ולאבד את 300 אלף השקלים.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי