ק"ש גברה 1:2 על רעננה במשחק אימון, עתידו של רואיז לא ברור

ג'ון רואיז
ג'ון רואיז | מאור אלקסלסי

הקשר כבש בניצחון של הצפוניים על נועלת הטבלה (לקאו הוסיף, שוקר צימק), אבל רפואה צפוי לשחרר זרים בינואר ולא בטוח שהקוסטה ריקני ימשיך בקבוצה. במועדון מצפים לקהל גדול נגד מכבי תל אביב

(גודל טקסט)

הפועל קריית שמונה ניצחה הבוקר (שישי) 1:2 את הפועל רעננה במשחק אימון, בזכות שערים של עומר לקאו (10) וג'ון רואיז (70, פנדל), כאשר שניר שוקר צימק לטובת נועלת הטבלה של ליגת העל (77, פנדל), שאירחה את המפגש. בקבוצה הצפונית קיבלו בחזרה את שחקני הנבחרת הצעירה ובתחילת השבוע הקרוב יגבירו את קצב ההכנות למשחק הביתי נגד מכבי תל אביב. במועדון אמנם מודעים להבדלי הרמות ביחס לצהובים, אך מקווים כי הזמן שהפגרה נתנה למאמן קובי רפואה על מנת להכין את הקבוצה, יוכל לעזור לה לסחוט נקודות מהאלופה.

רפואה עצמו ערך מספר שיחות השבוע עם השחקנים ובין השאר הבהיר כי ידרוש מחויבות מצד כולם ומי שלא יהיה מחויב, לא יהיה חלק מהסגל. מעבר לכך, בקריית שמונה מצפים לקהל גדול שילווה את מכבי תל אביב כפי שקרה גם במשחק הבית האחרון נגד הפועל תל אביב. "מעבר לקהל שלנו, שמתעורר במשחקים האחרונים ומגיע גם בשל הורדת מחיר המנויים בתחילת העונה, גם מכבי תל אביב צפויה להגיע עם הרבה אוהדים ואולי המגרש אפילו יתמלא", אמרו במועדון.

בקבוצה מבינים כי רפואה יבקש לבצע מספר שינויים במועד ההעברות של ינואר, שיכללו בין השאר שחרור של מספר זרים, כאשר עתידו של הקשר ג'ון רואיז לא ברור. רואיז נעדר זמן רב בגלל פציעה ונראה כי בחודש הקרוב תתקבל החלטה לגביו.

ישחרר את רואיז? קובי רפואה (מאור אלקסלסי)
ישחרר את רואיז? קובי רפואה (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי