2:3 הפכפך למכבי נתניה על הפועל כפ"ס במשחק אימון

רומן גולוברט, קוקו בנג'מין
רומן גולוברט, קוקו בנג'מין | דני מרון

היהלומים סיימו את מחנה האימון עם ניצחון בלוויטה, מלמד כבש בפנדל, מכלוף ומיזן הפכו והקבוצה של דראפיץ' וברדה ניצחה משערים של מלאדה וברקמן (עצמי)

(גודל טקסט)

מכבי נתניה סיימה הבוקר (שישי) את מחנה האימונים המקוצר שלה בשפיים, כשמיד לאחריו התארחה באצטדיון לויטה אצל הפועל כפר סבא וניצחה במשחק האימון 2:3. המשחק, אשר כלל שני מהפכים, היווה את ההכנה האחרונה של יהלומים לקראת המשחק החשוב מול הפועל חיפה באצטדיון סמי עופר בסוף השבוע הבא, כאשר מי שזכה למנוחה היה הקפטן אלמוג כהן. גבי קניקובסקי, ששב מהשהות עם הנבחרת, פתח בהרכב.

בכפר סבא, הקשר בובקר טראורה שנחת אתמול בישראל, זכה למנוחה ולא שותף כשגם גרשון קופי לא פתח עקב העובדה שהצטרף בשלב מאוחר להכנות. הבשורה הטובה הגיעה מכיוונם של סודיק אטנדה ואביב סולומון, שנמצאים בשלבי החלמה מתקדמים מהפציעה ובקבוצה מגלים אופטימיות באשר לשיתופם במשחק הליגה מול מ.ס אשדוד.

גיא מלמד (פנדל), העלה את היהלומים ליתרון ראשון שהחזיק עד המחצית, טל מכלוף השווה לאחר הגבהה מכדור קרן והמהפך הושלם כמה דקות לאחר מכן, כאשר בן מיזן המחליף הבקיע. המילה האחרונה הייתה של היהלומים, כשהמחליף יונס מלאדה השווה ל-2:2 ושער עצמי של ג'ניה ברקמן המארח קבע את תוצאת המשחק.

הרכבים
מכבי נתניה: דני עמוס, כארם ג'אבר, טים הויבך, דולב אזולאי, ויקי כחלון, סתיו פיניש, גבי קניקובסקי, רועי קהת, יחמיר היקה, גיא מלמד, פאטוס בצ'יראיי.

הפועל כפ"ס: איתמר ישראלי, טום שלח, לב כהן, טל מכלוף, טריקו גטהון, לירוי צעירי, דן עזריה, אדריאן רוצ'ט, יהב אפריאט, עומר פדידה, בנג'מין קוקו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי