סלליך כבש במשחק החזרה מהפציעה, גם שועה הבקיע נגד עכו

סינטיהו סלליך
סינטיהו סלליך | מכבי חיפה

מכבי חיפה הביסה 0:3 את היריבה הלאומית. הקשר שקרע את הרצועה בפברואר פתח בהרכב ומצא את הרשת בבכורה המחודשת. עוואד חגג את הראשון אך נפצע בהמשך ויעבור בדיקות. החלוץ שמיעט לשחק הבקיע בפנדל

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה הביסה 0:3 את הפועל עכו במשחק אימון כשכל השערים נכבשו במהלך המחצית הראשונה. אולם, אבל יותר מהתוצאה במועדון מתרגשים מחזרת הקשר סינטיהו סלליך, שלא רק פתח בהרכב וזוכה כעת לדקות ראשונות מאז קרע את הרצועה הצולבת בפברואר האחרון, אלא גם זכה להבקיע.

מדובר במשחק הכנה לקראת חזרת הליגות מפגרת הנבחרות והשיזרוע, מפגש שהמאמן מרקו בלבול מנצל כדי לתת דקות משמעותיות לשחקנים שממעטים לשחק לאחרונה ובהם, כאמור, גם סלליך שזהו משחקו הראשון מזה קרוב לשנה. סלליך עבר בחודשים האחרונים שיקום ממושך, אך כעת שב לכשירות, ישוב בהדרגה ובמועדון אמרו עליו: "בלבול מעריך את סלליך וחיכה זמן רב לחזרתו. מדובר בשחקן עם איכויות שאין לנו כרגע ואנחנו מקווים שיחזור לכושר המצוין שהיה בו לפני הפציעה". 

סלליך כבש בדקה ה-33 את השער השני של מכבי חיפה, אחרי שבדקה ה-20 מוחמד עוואד קבע 0:1 ובדקה ה-40 הצטרף לחגיגת השערים ירדן שועה, שחתם את תוצאת המחצית בפנדל מוצלח.  במחצית השנייה שותפו במשחק גם השוער גיל אופק ושחקני השדה צ'ארון שרי, ניקיטה רוקאביצה ושחקני קבוצת הנוער אדר אז'ואל ודניאל מור יוסף. שחקני הנבחרת השונות זכו למנוחה וצפויים להצטרף מחר לאימונים. החלוץ מוחמד עוואד נפצע במהלך המשחק ויעבור מחר בדיקות בכדי למדוד את חומרת פציעתו.

הרכב מכבי חיפה במחצית הראשונה: ג'וש כהן, רז מאיר, עאיד חבשי, שי בן דוד, איקוום אוטין, ז'אנדו פוקס, מקסים פלקושצ'נקו, סינטיהו סלליך, יאניק ווילדסחוט, מוחמד עוואד, ירדן שועה.


סלליך. זמן רב חיכה לו בלבול ובבכורה המחודשת הוא כבש (באדיבות מכבי חיפה, האתר הרשמי)

כאמור מדובר בהכנה אחרונה של מכבי חיפה לליגה שתשוב מפגרה בסוף השבוע, כשמכבי חיפה תפגוש בשבוע הבא את הפועל חדרה באצטדיון בנתניה. בלבול, שמחכה לחזרת שחקני הנבחרות, צפוי לערוך מספר אסיפות מקצועיות, כאלה שיעסקו גם ביכולת ב-1:3 על בית"ר ירושלים לפני הפגרה, משחק בו בלבול לא היה שבע רצון מההבדלים ביכולת שהציגה הקבוצה בכל מחצית: "אנחנו בעיקר מקווים שהפגרה לא פגעה לנו במומנטום", אמרו היום במועדון.

גם האוהדים הירוקים ממשיכים בהכנות למשחק מול חדרה ומעל 6000 כבר רכשו כרטיסים למשחק. בכרמל מקווים כי כל הכרטיסים יאזלו במהרה ושהקבוצה תמשיך לקבל עידוד מאסיבי, כמו שקרה במשחקי החוץ האחרונים מול נס ציונה, הפועל כפר סבא והפועל תל אביב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי