בעקבות מכת הפציעות: רוני לוי לא ייקח סיכונים ויערוך רוטציה

גדי קינדה
גדי קינדה | דני מרון

אחרי שארצי ו-וארן חזרו לאימוני בית"ר, קינדה בחדר הכושר וחזרת פלומיין תלויה בין היתר בו. לאור שלושה משחקים שצפויים בשבוע, הצוות המקצועי לא יסכן את הפצועים בכל מחיר. גולן: "קונבר יהיה חלק מהותי מהסגל"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

אחרי שזכו למנוחה אתמול, שחקני בית"ר ירושלים ימשיכו היום (ראשון) בהכנות לקראת המשחק מול הפועל תל אביב. כזכור, אנתוני וארן ויקיר ארצי חזרו לאימונים בסוף השבוע ויהיו כשירים להתמודדות, כשכעת במועדון ממתינים לגדי קינדה שטרם חזר לאימונים מלאים ועובד בעיקר בחדר הכושר יחד עם פיזיותרפיסט המועדון. המאמן רוני לוי מתכנן לערוך רוטציה לאור המשחקים הצפויים לקבוצה בליגה ואינו מתכוון להעמיס על שחקנים פצועים.

ביום ראשון תתארח הקבוצה כאמור אצל הפועל תל אביב, ברביעי היא תארח את הפועל חדרה וביום ראשון שלאחר מכן היא תתארח אצל מ.ס אשדוד. עידן ורד צפוי לחזור לאימונים רק סמוך לסיום הפגרה. רוני לוי וחיים שאבו, שלקחו חלק באימון בסוף השבוע, עדיין לא קיבלו החלטה סופית לגבי פרדי פלומיין, אך ייתכן מאוד שיחזור לסגל. בעקבות חזרת קריאף ואולי גם של קינדה, ההתלבטות תימשך עד שיתברר אם האחרון יהיה כשיר לשחק.

מעל 5,000 כרטיסים כבר נמכרו לקראת המשחק המסקרן בבלומפילד. בהפועל תל אביב שחררו כ-7,000 כרטיסים לאוהדי בית"ר והביקוש גבוה. "אם היו משחררים יותר, היו מגיעים עוד אוהדים", אמרו בבית"ר, "הקבוצה נמצאת בתקופה טובה יחסית והאוהדים הם חלק בלתי נפרד מההצלחה הזאת".

בבית"ר אישרו כי קיים הסכם עם הפועל חדרה בנוגע לזיד קונבר, המחייב את אורי גוטמן לשלב אותו במספר ריאלי של משחקים העונה. אם זה לא יקרה, בית"ר תפוצה במאה אלף שקל. "אכן התחייבנו לשתף את השחקן במספר רב של משחקים וכך נעשה", אישר גולן. "זיד שחקן מוכשר והוא יהיה חלק מהותי ברוטציה שלנו".



צפוי לערוך רוטציה. רוני לוי (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי