בוזגלו ויתר על הסרט, דגני ודמארי יחזרו לשמש כקפטנים

אוראל דגני, מאור בוזגלו
דגני ובוזגלו. מהפכה בהפועל תל אביב? | אריאל שלום

הקשר כתב בפוסט: "הסרט הוא בעיקר סימבולי ושייך למי שעבר כברת דרך עם המועדון", קלינגר החזיר את שני השחקנים הוותיקים לתפקיד. גרפיטי עם המילים "הפועל זונה" וחתימת "לה פמיליה" רוסס מחוץ למתחם חודורוב

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב פתחה אתמול (ראשון) את מחנה האימונים בשפיים במטרה להתכונן בצורה הטובה ביותר לשבוע המאתגר שצפוי לה עם המשחק נגד בית"ר ירושלים ביום ראשון באצטדיון בלומפילד ומייד כעבור שלושה ימים הדרבי הגדול נגד מכבי ת"א. האדומים, שיקיימו הערב משחק אימון נגד עירוני רמת השרון מהליגה הלאומית והאקס בן רייכרט ב-18:00 בערב, עדיין לא יודעים מי יהיה כשיר למשחק. שניים שייעדרו בוודאות הם החלוץ עומר דמארי והקשר ניר לקס שעדיין פצועים ולא יספיקו להחלים בזמן.

הקשר הצפון מקדוני סטפן ספירובסקי ששב משחקי נבחרתו במוקדמות היורו, בין השאר נגד נבחרת ישראל, התלונן על כאבים בשריר הירך והוחלט שלא ייתאמן. הוא לא ישחק הערב ויסתפק בריצות וטיפולים בתקווה שיוכל לשוב לאימונים ביום חמישי. מנגד, קיימת שביעות רצון מקצב החלמתו של הקשר הגנאי עמנואל בואטנג לאחר הפציעה בברכו והוא עשוי לשחק מחצית הערב. ביום שישי, כזכור, הפועל ת"א הפסידה למכבי פ"ת 1:0 בהרכב חסר והאדומים מקווים לראות שיפור ניכר.

מספר שחקנים בקבוצה פנו לאנשי הצוות המקצועי בבקשה להחזיר את סרט הקפטן גם לאוראל דגני ולעומר דמארי ושיהיו הקפטנים המשותפים בצוותא עם מאור בוזגלו. בוזגלו עצמו כתב בדף הפייסבוק שלו: "קפטן זה לא סרט על היד, קפטן זו שייכות, מחויבות והמון לב ונשמה ובדיוק כך אני מרגיש בהפועל תל אביב, אבל הסרט הוא בעיקר סימבולי ואמור להיות שייך למי שעבר כברת דרך ורגעים לא תמיד פשוטים עם המועדון ולכן אני חושב שמן הראוי שהסרט יועבר לאוראל דגני ודמארי שהמועדון הזה משמש כאבן דרך משמעותית בחיים ובקריירה שלהם". לאחר התייעצות, החליט קלינגר להחזיר את סרט הקפטן לשני השחקנים הוותיקים וקבע כי דגני יהיה הקפטן הראשון, דמארי השני ובוזגלו השלישי.

אנשי הפועל תל אביב שהגיעו הבוקר למתחם חודורוב נדהמו לגלות שהמקום הושחת על ידי ונדליסטים שריססו את המילים "הפועל זונה" על קירות המתחם, בנוסף לאותיות "LF" – ראשי התיבות של "לה פמיליה", ארגון האוהדים הקיצוני של בית"ר ירושלים.

הגרפיטי על קירות מתקן האימונים. האחראים למעשה ייתפסו?
הגרפיטי על קירות מתקן האימונים. האחראים למעשה ייתפסו?

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי