אוהדי בית"ר ירושלים מארגנים מפגן תמיכה בקונטה

אנטואן קונטה, עופרי ארד
אנטואן קונטה, עופרי ארד | מאור אלקסלסי

דגל צרפת נתלה באימון אתמול, האוהדים יתמכו מול הפועל תל אביב לקראת הדיון נגד מכבי חיפה. קינדה החל את האימון אך נטש אותו. לוי עצר את האימון מספר פעמים: "צריך להתמקד בניצול מצבים"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

אוהדי בית"ר ירושלים מארגנים מפגן תמיכה במגן אנטואן קונטה בשל האירועים שקרו לפני הפגרה במשחק מול מכבי חיפה. באימון אתמול (ראשון) נתלה דגל צרפת ביציע ובמשחק עצמו השחקן יזכה לעידוד מיוחד מהקהל. הדיון בעניינו של קונטה, כזכור, נדחה ונכון לעכשיו יתקיים רק בתאריך ה-4 בדצמבר. שחקנים סיפרו כי השחקן עובר תקופה לא קלה וניכר כי נפגע מאוד מהקריאות נגדו. בניגוד גמור לכך, מכבי חיפה מכינה כתב הגנה בו תטען שלא נשמעו קריאות גזעניות כלפי השחקן ותבהיר כי היא מגנה קריאות מהסוג הזה.

בניגוד לאימונים האחרונים, אותם העביר הקשר גדי קינדה, מהשחקנים הטובים בבית"ר העונה, בחדר הכושר, אתמול הוא התחיל את האימון ונטש אותו במהלכו. מנגד, אנתוני וארן ואופיר קריאף ערכו אימון כמעט מלא.

כפי שפרסמנו, רוני לא לא מתכוון לסכן את השחקנים ויערוך רוטציה מסוימת במהלך שלושת המשחקים הצפויים לקבוצה בתוך שבוע, החל מיום ראשון. אתמול המאמן עצר המאמן מספר פעמים את האימון והעיר לשחקנים על העמידה הטקטית. "לכולנו ברור מה חשיבות המשחק מול הפועל תל אביב. מעבר ליריבות רבת שנים, אסור לנו להפסיד נקודות כי הצמרת תתחיל 'לברוח'. יש לנו יתרון איכות עליהם, נצטרך להתמקד יותר בניצול מצבים וזה מה שהיה חסר לנו במשחקים האחרונים", אמרו בקבוצה.

גדי קינדה. נטש את האימון באמצע (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי