הגיוון של ברק בכר: אימונים כפולים ושיעור יוגה

ברק בכר, גיא צרפתי, אליניב ברדה
ברק בכר, גיא צרפתי, אליניב ברדה | לירון מולדובן‎

בקבוצה מהדרום מעבירים הילוך לקראת המפגש נגד מחזיקת הגביע ביום שבת. המאמן רוצה להיות יותר אינטנסיביות ומצד שני להפחתת הלחץ לאור התקופה האחרונה. ביטון בכוננות, האסלביינק, קלטינס וקבהא בתמונת ה-11

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע יצאה לפגרת הנבחרות בטעם רע מאוד כשרשמה הפסד מאכזב, 2:1 נגד העולה החדשה סקציה נס ציונה. הקבוצה של ברק בכר רוצה לשוב למסלול הניצחונות כשתארח ביום שבת את מחזיקת הגביע בני יהודה באצטדיון טוטו טרנר (19:35, שידור ישיר בספורט4). רק נזכיר כי בניגוד למאזן החלש במשחקי החוץ, ב"ש  ניצחה בכל חמשת משחקי הבית שלה. הקבוצה תגביר היום (שני) את קצב האימונים כשצמד הזרים, השוער הליטאי ארנסטס שטקוס והחלוץ הסורינמי נייג'ל האסלביינק, חזרו לישראל לאחר משחקי נבחרותיהם והצטרפו לחבריהם לקבוצה.

כחלק מהגברת האינטנסיביות החליטו בקבוצה לבצע מחר ומחרתיים אימונים כפולים, בין השאר כדי להוריד את החלודה מהפגרה הארוכה. בנוסף, צפויים בקבוצה לקיים ביום רביעי שיעור יוגה  להורדת הלחץ המצטבר. הקבוצה רחוקה כבר שש נקודות מהמוליכה מכבי תל אביב.

מאמן הקבוצה, ברק בכר, יבצע מספר שינויים בהרכב בייחס ל-11 שפתחו בהפסד לנס ציונה, ערב הפגרה, כאשר החזרתם להרכב של נייג'ל האסלביינק, דוד קלטינס ומרואן קהבא נשקלת. מוקדם להצביע על שינויים ספציפיים בשלב זה אותם מתכוון לבצע בכר, שאמור לקבל החלטה סמוך למועד המשחק.  אחד הדברים לגביהם בכר יצטרך להכריע הוא שיתופו של הבלם, לואי טאהא שנפצע במהלך משחק הנבחרת מול פולין, ולמרות שלא אובחן נזק בשריר הארבע ראשי שלי כפי שחששו בתחילה, השחקן זוכה למנוחה על מנת להתאושש לחלוטין. אם טאהא לא היה כשיר במאת האחוזים עד יום שבת, מי שיפתח במקומו הוא הבלם הצעיר, עמית ביטון.

נייג'ל האסלביינק. יחזור להרכב (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי