האסלביינק יעמוד בפני ועדת משמעת לאחר שאיחר לשוב לישראל

נייג'ל האסלביינק
נייג'ל האסלביינק | אודי ציטיאט

החלוץ החדש של נבחרת סורינאם לא חזר בזמן וצפוי להיענש בחומרה על ידי הפועל באר שבע, ייתכן שיושעה מהמשחק הקרוב נגד בני יהודה על אף שהיה בתוכניות ההרכב של בכר

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

רק לפני כשבוע היה נייג'ל האסלביינק על גג העולם לאחר שכבש מול ניקרגואה במדי נבחרתו החדשה, סורינאם, וסייע לה להשיג כרטיס לגולד קאפ. על פי התכנון המקורי, החלוץ הסורינמי אמור היה לשוב לישראל ביום ראשון, ה-24 בחודש ולהצטרף לשאר חבריו באימון הקבוצה ביום שלמחרת. אולם, בשל עיכוב בטיסות לישראל, החלוץ איחר לשוב.

בהפועל באר שבע לא מתכוונים לעבור על העניין לסדר היום מאחר שהחלוץ לא עדכן על כך מבעוד מועד את אנשי הקבוצה, ובשל כך הוא צפוי לעמוד בפני ועדת משמעת בראשות המנכ"ל אסי רחמים. כאשר מלבד קנס כספי, האסלביינק עשוי להיות מושעה גם ממשחק הליגה הקרוב מול בני יהודה תל אביב.

האסלביינק שרשם העונה שישה שערי ליגה, לא פתח בהרכב בשני המחזורים הקודמים – במשחק הביתי מול נתניה הוא לא שותף כלל ובהפסד מול נס ציונה במחזור האחרון הוא נכנס כמחליף ואף הצליח לכבוש שער שוויון זמני.


צפוי להיענש בחומרה. האסלביינק (אודי ציטיאט)

במסגרת השינויים שהמאמן ברק בכר שקל לבצע בהרכב לקראת המשחק מול בני יהודה ביום שבת האסלביינק נלקח בתחילה בחשבון, אולם בשל עבירת המשמעת, הסיכוי לכך שואף לאפס והשחקן ככל קרוב לוודאי יושעה מהמשחק.

זו לא הפעם הראשונה שבה מתמודדים בבאר שבע עם איחור של שחקן זר שלא מגיע בזמן לאחר פגרת נבחרות. בתחילת העונה הבלם הפורטוגלי, מיגל ויטור, איחר להגיע והעומד בפני ועדת משמעת וספג קנס כספי. לאחר המקרה עם ויטור חידדו בקבוצה את הנהלים באשר חזרה ארצה מחופשות ומשום כך העונש של האסלביינק צפוי להיות כבד יותר מהעונש שספג הפורטוגלי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי