בכר: "יהיו שינויים. האסלביינק יהיה בסגל? חכו לשבת ותראו"

ברק בכר
ברק בכר | דני מרון

מאמן ב"ש דיבר במסיבת עיתונאים לקראת בני יהודה (שבת, 19:35, בספורט4): "יש הרבה מסקנות בעקבות ההפסד לנס ציונה, נדאג שהקבוצה תהיה מחויבת". ההולנדי יעמוד לוועדת משמעת

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

חלוץ הפועל באר שבע נייג'ל האסלביינק יעמוד היום (חמישי) בצהריים בפני ועדת משמעת פנימית, שתיערך בשל העובדה שאיחר לחזור לארץ בתחילת השבוע לאחר שנטל חלק במשחקי נבחרתו סורינאם. השחקן צפוי לספוג קנס כספי ואף עלול להיות מושעה מהמשחק הקרוב ביום שבת (19:35, שידור ישיר בספורט4), מול בני יהודה. בתוך כך הפועל באר שבע ערכה היום מסיבת עיתונאים עם המאמן ברק בכר והמגן בן ביטון. 

ברק בכר דיבר ראשון: "הייתה לנו פגרה ארוכה כדי לנוח ולהתרענן וכדי להסיק מסקנות מהתקופה האחרונה, יש הרבה מסקנות ברמה האישית והקבוצתית וביום שבת יש משחק נגד קבוצה שמקשה על כולן וצריך לעשות את הדברים אחרת. כבר ביום שבת יהיו שינויים".

על מאור מליקסון: "כולם יודעים מה מאור מליקסון בשבילי, לשמחתנו הוא מתאמן וכולנו מקווים שהוא יצליח לחזור, זה לא פשוט הוא מאוד רוצה לחזור".


"מקווים שמאור מליקסון יחזור" (מאור אלקסלסי)

אתה יכול להבטיח שהתצוגה נגד נס ציונה לא תחזור על עצמו: "אני יכול לעשות את הכל כדי שזה לא יקרה. אנחנו נעשה הכל כדי שהקהל יהיה גאה. אם נוציא את המשחק האחרון הקבוצה הייתה מחויבת".

על לואי טאהא: "הוא מתאמן והוא כשיר למשחק". 

האם המטרה היא לבנות שלד לשנים הבאות, יש שחקנים צעירים שלא מקבלים דקות: "יש לנו שחקני בית שהם חלק בלתי נפרד מהסגל. הם קיבלו דקות ואני בטוח שהם יקבלו. אני חושב שבסופו של דבר כל שחקן בסגל מקבל את הדקות שלו וצריך להוכיח לעצמו.

האם נייג'ל האסלנבייק יהיה בסגל: "חכו ביום שבת ותראו".


נייג'ל האסלביינק. מקומו בסגל לא מובטח (דני מרון)

בן ביטון הוסיף: "ברור שכולנו יצאו בתחושה יותר מלא טובה, במיוחד אחרי שיצאנו לפגרה ארוכה ואף אחד לא מרוצה מזה. אני חושב שהאחריות היא על השחקנים כי קיבלנו את כל מה שצריך לפני. הדברים לא עבדו ואני חושב שכבר בשבת צריך להיצמד להוראות. אני בטוח שנראה בשבת טוב יותר. אני כקפטן רוצה לעשות את העבודה שלי על הצד הטוב ביותר ולעזור לקבוצה. אנחנו כקבוצה גם ברגעים הטובים וגם לא, אני שמח שאפשר לתקן בשבת. אם נגיע בגישה טובה, אז אני מאמין שיהיה לנו טוב".

על בני יהודה: "אף משחק לא קל. אבל אנחנו לא צריכים לקבוצות אחרות, אנחנו צריכים להסתכל על עצמינו, אני לא יכול להתחייב שיהיה טוב, אבל אני יכול להבטיח שנעשה הכל כדי לשמח את האוהדים.


"אנחנו לא צריכים לקבוצות אחרות". בן ביטון (לירון מולדובן)

למרות המאזן המושלם באצטדיון טרנר (חמישה ניצחונות בחמישה משחקים), בבאר שבע מצפים למשחק קשה מול הקבוצה של יוסי אבוקסיס, "אף פעם לא פשוט לשחק מול בני יהודה. זו קבוצה שעושה חיים קשים לכל יריבה. הם יסגרו חזק בהגנה וייצאו למתפרצות. אנחנו נצטרך להיות מאוד סבלניים בחלק הקדמי ומאוד מרוכזים בהגנה", ציינו בקבוצה לקראת המשחק בשבת.

לצד האימונים האינטנסיביים שעורכת הקבוצה לאחר חידוש משחקי ליגה, בקבוצה גם ערכו השבוע אימון יוגה במרכז הספורט של אוניברסיטת בן גוריון, דבר שעשוי להפוך ולהיות קבוע אחת לשבוע או שבועיים.

המאמן ברק בכר השאיר את שחקניו במתח, כהרגלו, ולא חשף עד כה מי מועמד לפתוח בהרכב ביום שבת, כאשר אין ספק שהמאמן צפוי לערוך שינויים ביחס ל-11 שפתח במשחק ההפסד לנס ציונה לפני הפגרה. לצד ההתלבטות בין טאהא לעמית ביטון במרכז ההגנה, בקישור מתמודדים מרוואן קבהא ודוד קלטינס על מקום בהרכב, ככל הנראה על חשבונו של נאור סבג.

שחקני באר שבע באימון היוגה (באדיבות הפועל
שחקני באר שבע באימון היוגה (באדיבות הפועל "תדיראן" באר שבע)

אלמנט שעשוי להפוך לקבוע באימוני הקבוצה מבירת הנגב (באדיבות הפועל
אלמנט שעשוי להפוך לקבוע באימוני הקבוצה מבירת הנגב (באדיבות הפועל "תדיראן" באר שבע)
בכר מחדש בשיטות האימון (באדיבות הפועל
בכר מגוון בשיטות האימון (באדיבות הפועל "תדיראן" באר שבע)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי