שועה ופלקושצ'נקו עשויים לפתוח במכבי חיפה נגד הפועל חדרה

ירדן שועה
ירדן שועה | מאור אלקסלסי

בלבול שוקל רוטציה לקראת שבוע שיכלול שלושה משחקים, החלוץ והקשר בתמונת ההרכב. 6,000 ירוקים הבטיחו את מקומם, במועדון אישרו את הפרסום לגבי מועמדותו של מוחמד ג'ברין

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה ממשיכה להתכונן לקראת המשחק נגד הפועל חדרה ביום ראשון (19:45, שידור ישיר בספורט4), כאשר הצוות המקצועי בראשות המאמן מרקו בלבול צפוי להחליט היום (שישי) על ההרכב, תוך כדי מחשבה על כך שלקבוצה מצפים שלושה משחקים בשבוע הקרוב ולכן תידרש רוטציה שתאפשר לירוקים להגיע לכל אחד מהם מוכנים פיזית.

בלבול, שעדיין לא תרגל הרכב לקראת המפגש עם החבורה של אורי גוטמן, צפוי לעשות זאת היום כשהוא מתלבט לגבי מספר עמדות ולא מן הנמנע שמקסים פלקושצ'נקו ייכלל ב-11 על חשבונו של יובל אשכנזי. העובדה שחדרה צפויה להגיע במטרה להסתגר מאחור תיאלץ את החיפאים לפרוץ את ההגנה ופלקושצ'נקו יוכל לעשות זאת במסירת עומק, כפי שעשה נגד בית"ר ירושלים כשעלה מהספסל והיה מעורב במהלך שהסתיים בשער השני של הירוקים. גם ירדן שועה נמצא בתמונת ההרכב.

"יש לנו סגל רחב ואיכותי, בו כל שחקן יכול לעלות בהרכב על פי ראות עיניו של המאמן", אמרו במועדון. הקהל הירוק צפוי להגיע בהמוניו גם הפעם, כאשר 6,000 צופים כבר הבטיחו את מקומם וההערכה היא כי הכמות תגיע ל-9,000, שכן בכרמל ידעו לספר כי גם לפני המשחק נגד נס ציונה הייתה כמות דומה וביום המשחק רכשו כרטיס עוד כ-2,000 צופים.

פלקושצנ'קו. בונים עליו שיפרוץ את ההגנה (דני מרון)
פלקושצנ'קו. בונים עליו שיפרוץ את ההגנה (דני מרון)

בנושא אחר, בחיפה אישרו את הפרסום הבלעדי לספורט1 אתמול, על מועמדותו של הקשר מוחמד ג'ברין, קפטן הפועל אום אל-פאחם: "ישנם שחקנים רבים בפנקס של מחלקת הסקאוטינג ושל בלבול, ג'ברין נמצא במקומות הגבוהים ברשימה", אישר גורם במועדון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי