סודיק אטנדה ייעדר נגד אשדוד, בספק גם להפועל באר שבע

אופיר חיים
אופיר חיים | דני מרון

בלם כפר סבא ("חצי קבוצה") טרם החלים מקרע במפשעה ולא הצליח להתאמן, לכן יחמיץ את המפגש עם הקבוצה מעיר הנמל וגם הסיכויים שיחזור למשחק הבא נמוכים. לאור השבוע העמוס, טראורה וקוקו עשויים לנוח

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

לאחר ארבעה משחקים רצופים ללא ניצחון, הפועל כפר סבא תצא מחר (שבת) לאיצטדיון הי"א באשדוד במטרה לחזור עם שלוש נקודות לקראת שבוע לא פשוט, שיימשך עם מפגשים מול הפועל באר שבע והפועל רעננה. "למרות שאנחנו בתקופה פחות טובה, יש אנרגיה טובה וגם האימונים נערכים בקצב מצוין", אמרו במועדון, "אנחנו יוצאים לשבוע לא קל אבל חייבים להתחיל אותו ברגל ימין".

בגזרת הפצועים, המאמן אופיר חיים קיבל בשורה אחת טובה ואחת רעה: הטובה מגיעה מכיוונו של המגן השמאלי אביב סולומון, ששב לכשירות ויפתח מחר מול האקסית. הרעה מגיעה מכיוונו של הבלם סודיק אטנדה, שלא התאמן גם אתמול ועדיין לא החלים לגמרי מהקרע במפשעה ממנו סבל במשחק נגד בית"ר ירושלים. אטנדה ("חצי קבוצה") ייעדר מחר מהסגל וגם הסיכויים שישחק ביום שלישי מול באר שבע אינם גבוהים. בהיעדרו, ג'ניה ברקמן ימשיך בהרכב.

בחוליית הקישור, לירוי צעירי שהיה פצוע במשחק מול הפועל חדרה יפתח במקומו של ריצ'רד ורנאס, כאשר חיים שוקל לתת מנוחה לבובקר טראורה ובנג'מין קוקו לאור השבוע העמוס המצפה לקבוצה. במקרה כזה, יהב אפריאט ובן מיזן יוקפצו להרכב. בנוגע לקוקו, למרות שלא כבש עד כה, בקבוצה לא מרימים ידיים ובצוות המקצועי ערכו איתו לא מעט שיחות במהלך הפגרה על מנת לעודד אותו.

אטנדה (משמאל) יחמיץ את המפגש עם אשדוד (הפועל כפר סבא, רשמי)
אטנדה (משמאל) יחמיץ את המפגש עם אשדוד (הפועל כפר סבא, רשמי)

הרכב משוער: איתמר ישראלי, נועם גמון, טל מכלוף, ג'ניה ברקמן, אביב סולומון, גרשון קופי, לירוי צעירי, עומר פדידה, יהב אפריאט (בובקר טראורה), אדריאן רוצ'ט, בן מיזן (בנג'מין קוקו).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי