שלושה חודשים ללא ניצחון: "לא חשבנו שנהיה במצב הזה"

שחקני הפועל רעננה
שחקני הפועל רעננה | אודי ציטיאט

שחקניו של מנחם קורצקי לא הצליחו להסתיר את האכזבה לאחר התיקו 0:0 עם נס ציונה: "אנחנו תקועים במקום האחרון". אביחי ידין ושניר שוקר ייעדרו מהמשחק נגד בני יהודה. שינויים צפויים בחודש ינואר

(גודל טקסט)
הפועל רעננה לא מצליחה לעלות על מסלול הניצחונות העונה. אמש (שבת), באצטדיון המושבה, החבורה של קורצקי קיוותה להשיג את שלוש הנקודות בחזרה מהפגרה, אך הסתפקה בתיקו 0:0 מאכזב נגד העולה החדשה מנס ציונה.


בסיום שחקני הקבוצה והצוות המקצועי התקשו להסתיר את האכזבה. ניצחון הליגה האחרון של הקבוצה מהשרון הגיע בדיוק לפני שלושה חודשים, ב-1 לספטמבר, אז ניצחו 1:2 את בית"ר ירושלים.


גורם במועדון אמר לאחר ההפסד: "אנחנו תקועים במקום האחרון ולא חשבנו שנהיה במצב הזה במחזור ה-11. כולנו מאמינים ומקווים שהצוות המקצועי יצליח להוציא את הקבוצה מהבור הזה".



מנחם קורצקי. שלושה חודשים ללא ניצחון ליגה (אריאל שלום)

מנחם קורצקי אמר לאחר המשחק: "הגיע לנו להבקיע במחצית הראשונה, אבל הכדור לא נכנס למרות מצבים טובים. כואב ומאכזב לראות שוב את ה-VAR מבטל שער חוקי. לא מובן מדוע במחצית השנייה איבדנו אמונה וביטחון וחזרנו אחורה, במשחק ביתי היינו צריכים להבקיע ולנצח"


הוצאת אור דסה וגאנם מההרכב: 
"אנחנו מחפשים את הנוסחה להגיע לתוצאות טובות יותר דרך שינויים. כך חזר שניר שוקר להרכב לאחר פציעה לא קלה . יש לנו שחקנים צעירים שצריכים יותר ביטחון ורואים את זה. אני מאמין בשחקנים שלי ויש לנו עכשיו שבוע משחקים צפוף, נרים את השחקנים ונגיע מוכנים לבלומפילד"

בקבוצה צפויים שינויים בחלון ההעברות בינואר, אך טרם החלו לעבוד על רכש. ביום רביעי, רעננה תצא למשחק חוץ באצטדיון בלומפילד נגד בני יהודה שהדהימה אמש את הפועל באר שבע בטוטו טרנר. מהמשחק ייעדרו אביחי ידין, בן סביר והקפטן שניר שוקר שספג כרטיס אדום.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי