אכזבה בחדרה: "ציפינו ליותר מחויבות מהשחקנים"

רון קלר
רון קלר | אודי ציטיאט

במועדון לא אהבו את הגישה של השחקנים לאחר הפרידה מאורי גוטמן. לוסיו עזב במהרה את האצטדיון. אליאל פרץ נפצע שוב וייעדר ברביעי, סיסה יקבל זריקה מיוחדת

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

"ציפינו ליותר מחויבות מהשחקנים ומהקרבה במיוחד לאור ההתפטרות מהמאמן אורי גוטמן", זאת התחושה שליוותה את ראשי חדרה בסיום התבוסה הביתית למכבי חיפה. גורם בקבוצה הוסיף: "אומנם גם לפני המשחק וגם עם גוטמן היו הבדלי רמות גבוהים בין הקבוצות אבל לא יכול להיות שחיפה הגיעה בקלילות לשער שלנו ובהתקפה בכלל לא ראינו תחושה של הנעת כדור".

במועדון הודו כי הסיפור סביב המאמן השפיע על חלק מהשחקנים, אך במועדון הבהירו: "רון קלר היה ונשאר מאמן מצוין ויעמוד על הקווים גם ביום רביעי". אגב לאחר המשחק נשאל קלר לגבי העובדה שגוטמן כלל לא דיבר עם אף אחד במועדון לאחר שהודיע על סיום דרכו וענה: "זכותו".

בחדרה לא אהבו את ההתנהלות של לוסיו שהוחלף קרוב לסיום ומיד עזב את האצטדיון. דבר נוסף שקרה בסיום המשחק הוא תקרית בין מנשה זלקה לבין דידייה קוגבנייה אבל זה נרגע במהרה.


"ציפינו ליותר מחויבות מהשחקנים ומהקרבה במיוחד לאור ההתפטרות מהמאמן אורי גוטמן" (מאור אלקסלסי)

בנושא המקצועי, הקשר אליאל פרץ, היה צריך לקבל דקות מאז הפציעה, אולם הקשר נפצע פעם נוספת באימון המסכם והוא אמור להיעדר גם מהמשחק הבא נגד בית"ר ירושלים. הבלם ג'ונתן סיסה שגם נעדר בגלל קרע בשריר הארבע ראשי ינסה לקבל זריקה מיוחדת שעשויה להחזירו במהרה למגרשים ואם זה לא יצליח, השחקן מחוף השנהב ייעדר כחודש ימים.

מי שזכה לקרדיט על חשבונו של סיסה הוא הבלם ירין חסן שאמר לאחר המשחק: "שיחקנו מול הקבוצה בכושר הכי טוב בליגה. לא ויתרנו על המשחק גם אחרי ספיגת השער הראשון". חסן התייחס לסאגת המאמן ואמר: "מחוץ למגרש זה הפתיע אותנו אבל אנחנו מקצוענים ויודעים שזה חלק מהכדורגל ושאנחנו צריכים לשים דברים בצד ולתת את הטוב ביותר והפנים כבר למשחק הבא".


אליאל פרץ. יחמיץ גם את בית"ר ירושלים (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי