מסתמן: איקום אוטין וז'אנדו פוקס יעזבו את מכבי חיפה בינואר

ז'אנדו פוקס , איקום אוטין
ז'אנדו פוקס , איקום אוטין | מאור אלקסלסי

צמד הזרים שלא צובר דקות משחק עשוי לעזוב כבר בחלון ההעברות הקרוב. ווילדסחוט צפוי להמשיך בהרכב נגד אשדוד: "אנחנו רוצים אליפות, וכדי להיות בעניינים חייב לנצח כל יריבה בבית"

(גודל טקסט)

ב-19.12.2018 מונה מרקו בלבול לאימון מכבי חיפה. שבוע לאחר מכן במשחק הבכורה שלו ניצח 0:1 את מ.ס. אשדוד, ניצחון שסימן את המפנה בהצלחה של הירוקים. בכרמל מקווים שהמשחק מול אשדוד מחר יהווה מפנה נוסף במאבקי הצמרת: "אנחנו רוצים אליפות וכדי שנמשיך להיות בעניינים אז אנחנו חייבים לנצח כל יריבה בבית". אמר שחקן בקבוצה.

בלבול עצמו צפוי להמשיך בהרכב דומה לזה שפתח מול חדרה, ולמעשה באותו הרכב שרץ במשחקים האחרונים אך ההחלטה הסופית תתקבל ביום המשחק לאחר התייעצות עם מאמני הכושר, בכדי לשמור את השחקנים מצב פיזיולוגי מתאים לקראת המשחק נגד הפועל באר שבע בשבוע הבא בטרנר. 

יאניק ווילדסחוט צפוי לפתוח בחוד לצידו של ניקיטה רוקאביצה, ואילו ירדן שועה שכבש מול חדרה יחכה להזדמנות שלו על הספסל. בכל מקרה נראה כי בלבול לשם שינוי יקדים בביצוע החילופים. המאמן ערך אסיפה לשחקנים אחרי הניצחון המשכנע על חדרה ואמר: "אנחנו צריכים להיות קבוצה דורסת ולהמשיך להיצמד לתכנית המשחק וזה לא קרה במחצית השנייה".


ירדן שועה. למרות השער, ימשיך לחכות על הספסל (אודי צטיאט)

מוחמד עוואד, רמי גרשון וגיא חיימוב ימשיכו להיעדר, האחרון מבצע חיזוקים בכתפו וככל הנראה יחסר גם במשחק החוץ מול הקבוצה מבירת הנגב. הקשר המצוין דולב חזיזה, שנפצע במחזור האחרון ערך אימון רגיל וצפוי להיות כשיר למשחק. בלבול טרם החליט לגבי הסגל, כאשר מי שעשוי לשבת על הספסל לראשונה העונה הוא סינטיהו סלליך.

מאמן הקבוצה אמר לפני המשחק: "היו דברים שאהבתי מול חדרה ודברים שאהבתי פחות, אבל אם נסתכל על הנתונים אז שלטנו לחלוטין בכדור,ה גענו למצבים וכבשנו שלושה שערים. ניצחנו בצדק וזה מעיד שהיה משחק טוב. יש עוד דברים שצריך לשפר ועובדים קשה כדי לשפר אותם".

על היריבה מאשדוד: "לכל משחק יש דינמיקה משלו. אשדוד קבוצה מאוד איכותית עם הרבה שחקנים מוכשרים, מצוינים בחלק ההתקפי ונצטרך להגיע נחושים וממוקדים לתכנית המשחק שלנו. כאשר אנחנו משחקים טוב, דברים טובים קורים לנו ונעשה הכל כדי להשאיר את הנקודות בבית. אמרתי לשחקנים שנצטרך להסתכל ממשחק למשחק והפוקוס כרגע צריך להיות רק על אשדוד, ולא על מה שיקרה בעתיד. נכון שאנחנו מתכוננים להמשיך מבחינת הפיזיות של השחקנים, ומתחשבים בדברים האלה אבל הפוקוס הוא רק על אשדוד".


מרקו בלבול: "כל הפוקוס על אשדוד" (מאור אלקסלסי)

בנושא אחר, לקראת מועד העברות בחודש ינואר מכבי חיפה עשויה להיפרד משני זרים – איקום אוטין וז'אנדו פוקס. למגן שחתום על חוזה ארוך טווח מחפשים הירוקים השאלה בליגת העל או בליגה ראשונה באירופה, על מנת שיצבור דקות משחק. 

כפי שפרסמנו לראשונה, גם הקשר החוף השנהבי עשוי לעזוב כבר בינואר וזאת מכיוון שאינו זוכה לדקות משחק מרובות, דבר שאינו משמח את קבוצת האם הספרדית – אלאבס, שהשאילה אותו למטרה זו. גם טרואה וסושו מהליגה הצרפתית השנייה כבר הביעו עניין בשחקן ומחכים להחלטה בנושא.

הרכב משוער: ג'וש כהן, ארנסט מאבוקה, עופרי ארד, טרנט סיינסבורי, סאן מנחם, נטע לביא, יובל אשכנזי, צ'ארון שרי, דולב חזיזה, יאניק ווילדסחוט וניקיטה רוקאביצה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי