צפו בתקציר: באר שבע חזרה לנצח עם 0:1 על כפר סבא

שחקני הפועל באר שבע חוגגים
שחקני הפועל באר שבע חוגגים | אודי ציטיאט

הקבוצה של ברק בכר לא הרשימה, אך קטעה רצף של שני הפסדים בזכות שער של בן שהר (18). לואי טאהא שוב נפצע, מליקסון נשאר על הספסל. מחזור שישי רצוף ללא ניצחון לירוקים

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע הגיעה הערב (שלישי) לאצטדיון המושבה תחת לחץ לא קטן, אחרי שני הפסדים רצופים, אך יצאה ממנו עם ניצחון חשוב על הפועל כפר סבא משער של בן שהר. החבורה של ברק בכר נצמדה למכבי חיפה בטבלה, לפני שהיא מארחת אותה ביום שני הקרוב.

הקבוצה מבירת הנגב עלתה נחושה מאוד להבקיע והפעילה לחץ גדול בדקות הראשונות. נאור סבג כבש שער שנפסל בצדק ושוער כפר סבא איתמר ישראלי סיכל מצבים טובים של שון גולדברג וג'ימי מרין, אך בדקה ה-18 הגיע הגול של שהר, שהעלה את מאזנו לשמונה שערי ליגה ועקף את ניקיטה רוקאביצה בטבלת הכובשים. מאותו שלב, באר שבע לא הבריקה ולא ייצרה הזדמנויות גדולות, אך ידעה לשמור על היתרון ולקחת את הנקודות, שמשאירות אותה במקום השלישי עם מאזן נקודות זהה לזה של מכבי חיפה, אך עם משחק יותר ממנה. לואי טאהא נפצע שוב ונאלץ לפנות את מקומו למרואן קבהא במהלך המחצית השנייה.

מבחינת העולה החדשה זה היה משחק שישי ברציפות ללא ניצחון. כפר סבא ניסתה לצאת קדימה אחרי שירדה לפיגור ואיימה על השער בהזדמנות אחת או שתיים, אך עשתה זאת בבעיטות מרחוק שלא הצליחו להכניע את ארנסטס שטקוס. אופיר חיים החליט להוריד את גרשון קופי לספסל כבר בדקה ה-38, מה שהקשר מאוד לא אהב ולכן הוא ירד ישירות לחדר ההלבשה, כשהוא בועט בבקבוק מים בדרכו לשם. לירוי צעירי, שנכנס במקומו, נאלץ להתחלף בעצמו במחצית השנייה, בעקבות פציעה.

מליקסון מחויך על ספסל ב
מליקסון מחויך על ספסל ב"ש (אודי ציטיאט)
גם חנן ממן שמח שהקפטן חזר (אודי ציטיאט)
גם חנן ממן שמח שהקפטן חזר (אודי ציטיאט)

מהלך המשחק
גולדברג קיבל הזדמנות לא רעה כבר אחרי ארבע דקות, כאשר הרחקה לא טובה של קוקו סידרה לו בעיטה מזווית מצוינת, אבל ישראלי עמד במקום והדף. כעבור שש דקות נוספות, ביטון העביר כדור רוחב מעולה לסבג ששם את ברשת, אבל שהר, שהיה בנבדל נגע בכדור בדרכו אל השער ולכן הגול נפסל. בדקה ה-14 מרין שחרר בעיטה מצוינת מרחוק, ישראלי התעופף נהדר והדף לקרן.

בדקה ה-18 הלחץ של באר שבע הניב פרי: ז'וסואה חטף והעביר לבן ביטון, המגן בעט חזק, ישראלי שמט ובן שהר ניצל זאת כדי לנגוח פנימה מקרוב – 0:1 לקבוצה של ברק בכר. שבע דקות לאחר מכן הגיעה כפר סבא להזדמנות הראשונה שלה, כאשר פדידה השתלט על כדור באזור קו ה-16 וסובב כדור לפינה הרחוקה, שטקוס נגע בקצות האצבעות ומנע שער. גרשון קופי הוחלף בדקה ה-38, לאחר שספג צהוב שתי קודם לפני כן, וירד ישירות לחדר ההלבשה כשהוא בועט בבקבוק מים בדרך.

בן שהר חוגג את שערו השמיני העונה (אודי ציטיאט)
בן שהר חוגג את שערו השמיני העונה (אודי ציטיאט)
כפר סבא מתקשה בינתיים. פדידה וסולומון (אודי ציטיאט)
כפר סבא מתקשה בינתיים. פדידה וסולומון (אודי ציטיאט)

אחרי 13 דקות יבשות בפתיחת המחצית השנייה, טראורה ניסה להפתיע את שטקוס מרחוק אך הליטאי זינק היטב והדף לקרן. בדקה ה-62 באר שבע יצאה להתקפה ביתרון מספרי דרך אגף ימין, בן ביטון מצא את האסלביינק במרכז וההולנדי בעט טוב, אך לא הצליח למצוא את המסגרת.

הרכבים
הפועל כפר סבא: איתמר ישראלי, נועם גמון, ג'ניה ברקמן, טל מכלוף, אביב סולומון, גרשון קופי (לירוי צעירי, 38/מחמוד יוסף, 67), דן עזריה, אדריאן רוצ'ט, עומר פדידה (יהב אפריאט, 46), בובקר טראורה, בנג'מין קוקו.

הפועל באר שבע: ארנסטס שטקוס, בן ביטון, מיגל ויטור, לואי טהטא (מרואן קבהא, 79), שון גולדברג, נאור סבג (דוד קלטינס, 73), עדן שמיר, ז'וסואה, ג'ימי מרין, נייג'ל האסלביינק, בן שהר (רמזי ספורי, 62).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי