זלאטן רמז לגבי היעד הבא שלו: "מועדון שחייב לחזור לנצח. נתראה באיטליה"

זלאטן איברהימוביץ'
זלאטן איברהימוביץ' | AFP

כוכב העל השוודי חשף בראיון את הנימוקים שעומדים מאחורי הבחירה שלו: "אני צריך את המוטיבציה להפתיע אתכם, וגם מקום בו משפחתי תרגיש בנוח". מילאן ובולוניה המועמדות הבולטות, גם נאפולי ורומא בתמונה

קבוצות: מילאן
(גודל טקסט)

שאלת עתידו של זלאטן איברהימוביץ', שסיים חוזה בל.א. גלאקסי, ממשיכה לרחף מעל אירופה – ובעיקר מעל איטליה, היעד המועדף על הכוכב השוודי. בשבועות האחרונים הוא פיזר רמזים לא מועטים על הקבוצה הבאה ש"תזכה" בשירותיו, כשהמועמדות הבולטות הן נאפולי, רומא, בולוניה (עם מאמנה סינישה מיכאילוביץ' הוא ביחסים טובים) ומילאן איתה זכה בשלוש אליפויות בקדנציה שלו בארץ המגף.

היום (רביעי), מדווח בתקשורת האיטלקית, נתן זלאטן רמז נוסף: "קוריירה דלו ספורט" פרסם טיזר לראיון שהעניק איברהימוביץ' למגזין "PQ Italia", בו אמר: "אני אצטרף למועדון שחייב לחזור לנצח, חייב לחדש את ההיסטוריה שלו ושנמצא בחיפוש אחר קרב נגד כולם ונגד הכל. זאת הדרך היחידה שבה אוכל למצוא את המוטיבציה ההכרחית כדי להפתיע אתכם שוב. זה לא רק עניין של לבחור קבוצה, כי יש עוד פקטורים שצריך לבחון, כמו מה שטוב עבור המשפחה שלי".

הרמזים של זלאטן, לגבי מועדון שירד מגדולתו ושמשפחתו תוכל לחיות בעיר בנוחות, נכונים לפי שעה לכל אחד מהמועדונים הנ"ל שהוזכרו כמועמדים. כל אחד מהם מגיע מעיר גדולה וזכה בעבר באליפויות ותארים.

זלאטן במדי מילאן.
זלאטן במדי מילאן. "יש שמשחקים כדורגל, ויש שחושבים כדורגל" (Valerio Pennicino/Getty Images)

"יש שחקנים שמשחקים כדורגל ויש כאלה שחושבים כדורגל. כשמישהו ממציא דרך חדשה לשחק כדורגל, אחרים יכולים ללכת בעקבותיו. אני אוהב לעשות את ההבדל. אני לא רוצה לעשות דבר אחד או שניים בצורה טובה, אני רוצה לעשות הכל".

התקופה בגלאקסי: "אני מרוצה שהיה לי את הניסיון הזה בלוס מאנג'לס, במיוחד אחרי הפציעה. הרבה אנשים אמרו שאני לא אוכל לשחק יותר, אבל הראיתי להם שאני עדיין זה שעושה את ההבדל. ברמה הטכנית והטקטית, הליגה בארה"ב עדיין צריכה לצמוח. הם רצים, אבל הם לא רגילים לשחק עם הרגליים. כל מקצועות הספורט האמריקאים דורשים שימוש בידיים".

"נראה אתכם באיטליה בקרוב", חתם זלאטן את הראיון. על פי דיווחים, השוודי אמור לחשוף את שם הקבוצה הבאה בה יככב רק בעוד כשבוע, ב-10 בדצמבר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי