זלאטן נפרד מגלאקסי: "חזרתי לחיים. יכולים לחזור לבייסבול"

זלאטן איברהימוביץ'
זלאטן איברהימוביץ' | Gettyimages

הכוכב השבדי: "באתי, ראיתי, כבשתי. לאוהדים - רציתם אותי וקיבלתם. כעת הסיפור ממשיך". לפי ה"גאזטה" באיטליה, מילאן מתכננת לפנות לשחקן ובמועדון מאמינים שיסכים להתפשר על חוזה. אנצ'לוטי יחזור?

קבוצות: מילאן
(גודל טקסט)
קצת יותר מחודש לאחר שמונה סטפנו פיולי למאמן מילאן, והקבוצה עדיין עמוק בבוץ. הרוסונרי מדורגים רק במקום ה-14, כשהמאמן רשם ניצחון בודד מול שלושה הפסדים בחמשת משחקיו על הקווים. אז אוהדי מילאן מיואשים ממצב הקבוצה, אך לפחות לפי הדיווחים באיטליה – חיזוק גדול מתקרב.


כותרת ה"גאזטה דלה ספורט", עיתון הספורט הגדול בארץ המגף, מבשרת חגיגית כי זלאטן איברהימוביץ' מוכן לחזור לאיטליה. "מבצע איברהימוביץ' החל", נכתב בכותרת, "הוא האיש בשביל מילאן". לפי הדיווח, הרוסונרי מציעים לחלוץ, שמסיים את חוזהו בארה"ב בחודש דצמבר, להגיע עד לתום העונה בכדי להקל על המאמן ולאפשר לשבדי להיפרד בתחושה טובה כשהוא עדיין בשיאו. במועדון מאמינים כי העובדה שמילאן הייתה קבוצתו האחרונה באיטליה ושם הרגיש בבית יגרמו לו לדחות הצעות אחרות כמו בולוניה גם בהתפשרות על חוזה לפרק זמן קצר יותר.


איברהימוביץ' בעצמו הפרד הערב באופן רשמי מהלוס אנג'לס גלאקסי, ובחשבון הטוויטר שלו פרסם הודעה רשמית בה כתב: "באתי, ראיתי, כבשתי. תודה לגלאקסי על כך שגרמו לי להרגיש פעם נוספת חי. לאוהדי הקבוצה – רציתם את זלאטן וקיבלתם אותו. הסיפור ממשיך כעת". לסיום, הכוכב הוסיף בהומור: "עכשיו תחזרו לצפות בבייסבול".




כמו כן, לפי "טוטוספורט", פאולו מאלדיני רוצה לנצל את הבלאגן בנאפולי ולהחזיר את המאמן האהוב קרלו אנצ'לוטי, אך זה צפוי לקרות, אם וכאשר, רק בקיץ. אנצ'לוטי עמד על הקווים בסן סירו בין 2001 ו-2009 והוביל את הקבוצה לאליפות איטליה ושתי זכיות בליגת האלופות בזכות כוכבים גדולים כמו אנדריי שבצ'נקו, פיליפו אינזאגי, אנדראה פירלו ואחרים.











מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי