קלינגר: "תוצאה הזויה". אלטמן: "מכבי תל אביב היו אנמים"

ניר קלינגר
ניר קלינגר | אריאל שלום

מאמן הפועל תל אביב דיבר לאחר ה-3:0 בדרבי: "מה לעשות? זה השחקנים שיש. אם נמשיך לדבר על הבעיה בהתקפה היא רק תגדל". חלוץ האדומים הוסיף: "הכדור לא נכנס נגדם, הופתענו שהם כמעט ולא נגעו בכדור בחצי הראשון"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

למרות חילופי המאמנים והניצחון על קריית שמונה, ניר קלינגר לא הצליח לשנות את המומנטום של הפועל תל אביב בצמד המשחקים הקריטיים נגד בית"ר ירושלים ומכבי תל אביב. אחרי ה-1:0 לקבוצה מהבירה ביום ראשון, חלפו שלושה ימים והאדומים ספגו 3:0 כואב ליריבה המרה בדרבי התל אביבי.

הפועל תל אביב כמעט הכניעה לראשונה את טננבאום על הסף המחצית הראשונה לאחר בעיטה אדירה של עומרי אלטמן, אך האחרון פגש רק את הקורה ובדקות הסיום האדומים התפרקו עם שני שערים מאוחרים של יונתן כהן ואילון אלמוג בדקות ה-88 וה-95.

המאמן ניר קלינגר אמר בסיום: "מה לעשות? כרגע זה השחקנים שיש. האמת שבאמת אין לי מה לומר. התוצאה הזאת הזויה, אבל זה עדיין 0:3 עצוב וכואב, אבל כמו שהיה לפני שלושה ימים אני מסתכל על החצי הלא של הכוס. הבעיה שלנו כולם יודעים וגם אני יודע ועם זה נסיים".


"מה לעשות? כרגע זה השחקנים שיש" (אריאל שלום)

תהיה לזה השפעה: "לא, אני יודע ששיחקנו טוב והשופט בדק ב-VAR אחרי ארבעה מהלכים ואני לא יודע אם זה היה חוקי. הייתה הפסקת משחק של צהוב לריקן, למה הוא לא בדק אז? זה ההבדל בין ל-1:0 ל-2:0. אני רוצה להאמין שנוכל לשפר פרמטרים של לחץ. אני לא יודע מה הנתונים כי הסיומת פחות מעניינת אותי. אם נמשיך לדבר על הבעיה בהתקפה היא רק תגדל".

"אין לנו הרבה זמן, היה שבוע אינטנסיבי מאוד עם שני משחקים קשים שלא היינו צריכים להפסיד, אבל אלו חבלי לידה, ואני יכול להבטיח לאוהדים שיראו קבוצה מחויבת לגבי השערים אני מקווה שגם הם יגיעו".


"אם נמשיך לדבר על הבעיה בהתקפה היא רק תגדל". ניר קלינגר (אריאל שלום) 

עומרי אלטמן הוסיף: "היינו צריכים לכבוש גם אחרי הבעיטה שלי את ה-1:1, והכדור לא נכנס נגדם כנראה. אני מאוד כואב אחרי ההפסד הזה, אין מה לעשות הקבוצה לא הייתה מספיק טובה ולא הגענו למספיק הזדמנויות רציניות ולמרות התוצאה אפשר לומר שראינו את הפועל תל אביב".

"במחצית הראשונה הם כמעט ולא נגעו בכדור, אבל שוב המטרה היא לשים שערים. הם עשו את זה אנחנו לא צריך להמשיך הלאה. 3:0 להפסיד בדרבי זה כואב ואני מתנצל בפני האוהדים ואין מה לעשות צריך לייצר נקודות אין לנו זמן. אני חושב שמכבי היו מאוד אנמים ולא סיכנו אותנו בהתקפה ומאוד הופתענו מזה, בהגנה הם הסתגרו. אני מקווה שלא נהיה בתחתית"

"מקווה שלא נהיה בתחתית". עומרי אלטמן עם יונתן כהן (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי