חדרה תחליט בנושא המאמן לאחר המשחק נגד הפועל תל אביב

רון קלר
רון קלר | אודי ציטיאט

למרות שני ההפסדים הרצופים, בקבוצה ממשיכים לתת את הקרדיט לרון קלר, שצפוי לנהל גם את המשחק הבא מול האדומים. אכזבה לאחר ה-2:0 לבית"ר: "השחקנים היו אנמים". ניסיון להכשיר את אליאל פרץ ליום ראשון

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

תחושות קשות בהפועל חדרה לאחר ההפסד לבית"ר ירושלים, לאו דווקא בגלל אובדן הנקודות, אלא בשל תחושת ההתפרקות שמלווה את הקבוצה, מאז עזיבתו של המאמן אורי גוטמן, שרשם הפסד אחד בתום עשרה מחזורים: "ידענו שיהיה לנו קשה להוציא נקודות מול בית"ר ירושלים וזאת לא הליגה שלנו אבל השחקנים נראו אנמים בדקות ארוכות וזה מדאיג", אמרו בחדרה.

המאמן רון קלר צפוי להמשיך ולקבל את הקרדיט מול הפועל תל אביב ביום ראשון (19:30, שידור ישיר בספורט3) ורק לאחר מכן תתקבל החלטה סביב נושא המאמן: "אורן גולן הבהיר כי רון קלר הוא המאמן של הפועל חדרה עד שתתקבל החלטה אחרת ובינתיים רון זוכה למלוא התמיכה בתקווה להוציא נקודות במשחק הבא".

קלר עצמו ניסה לבצע מספר שינויים ביניהם להוריד לספסל את לוסיו, שנכנס רק במחצית בראשונה, זאת לאחר אי שביעות רצון מהתנהגותו של השחקן בהפסד מול מכבי חיפה וכעת מקווים כי הזעזוע יעזור לקראת ההמשך.


רון קלר. יאמן גם נגד הפועל תל אביב (אודי ציטיאט)

בנושא המקצועי, במועדון מקווים לנסות להכשיר את אליאל פרץ שכבר היה אמור להיות בסגל מול מכבי חיפה, אך נפצע באימון המסכם ועבר בדיקת אוטרסאונד, ומחר צפויה להתברר מהי חומרת פציעתו.

הקשר ג'ורג' פוצ'יבה זעם בתום המשחק, לאחר שהתבקש להגיע לבדיקת סמים כאשר טען שזו הפעם השלישית ברציפות שהוא נבחר לבדיקה ולטענתו אולי ישנה כאן אצבע מכוונת כלפיו. בחדרה שכנעו את השחקן לבצע את הבדיקה כנדרש.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי