הלם בהפועל תל אביב: "איך לא ניצחנו את הדרבי הזה?"

אוראל דגני מאוכזב
אוראל דגני מאוכזב | אריאל שלום

האדומים נותרו חסר מילים אחרי התבוסה נגד היריבה העירונית וטענו: "זו מכבי 'מזל' תל אביב". גורם במועדון: "אין מי שיבקיע". קלינגר: "אין לי תרופות קסם". הקבוצה תעמוד לדין עקב התפרעות האוהדים

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

ההפסד 3:0 בדרבי אמש (רביעי) הותיר את חדר ההלבשה של הפועל תל אביב ללא הסברים, אחרי שתוך שלושה ימים, הקבוצה השאירה שש נקודות על הדשא. שחקני הקבוצה חשו כי התבוסה תשכיח, באופן טבעי, את העובדה שהאדומים ביטלו כמעט לאורך כל המשחק את היריבה העירונית והיו ראויים לפחות לתיקו: "זה מכבי 'מזל' תל אביב. איך לא ניצחנו את הדרבי הזה? איך הניסיון של עומרי אלטמן פגש את הקורה ואיך לא נשרק פנדל בעבירה עליו?", שאלו שחקנים בקבוצה, מבלי למצוא תשובות.

"בחלון ההעברות בינואר יהיו שינויים בעיקר בחלק הקדמי", אמר גורם במועדון, "קיימת בעיה בהתקפה ואי אפשר להסתיר את זה שאין מי שיבקיע. יש עוד משחקים עד ינואר והבדיקה נעשית מעכשיו, כי לא יהיה פשוט להביא רכש איכותי".

בקבוצה ממתינים לנחיתת החלוץ הניגרי מייקל אולהה ומסתמן כי הקשר הגנאי פרנסיס קיירמה יתבקש לעזוב. מאור בוזגלו, שסובל כזכור ממחלת הנשיקה, אמור לקבל בימים הקרובים חוות דעת מרופאו לגבי מועד חזרתו לאימונים.

אלטמן היה קרוב להבקיע, אבל התוצאה תשכיח את זה (אריאל שלום)
אלטמן היה קרוב להבקיע, אבל התוצאה תשכיח את זה (אריאל שלום)

כבר ביום ראשון תצא הפועל תל אביב למשחק חוץ נגד הפועל חדרה, משחק שבו המארחת אמורה לעלות במערך מעובה ותנסה לעקוף בהתקפות מעבר. שניים מהשערים שכבשה אתמול מכבי תל אביב היו כתוצאה מנאיביות של איאד אבו עביד ואוראל דגני, שבסופו של יום הביאו להפסד.

המאמן ניר קלינגר התייחס לתוצאה המאכזבת: "קשה לבחור את המילים, אבל המשימה היא לנטרל את התוצאה הזו מאיתנו לקראת המשחקים הבאים. המשחק הטוב שלנו גרם למכבי תל אביב להיראות רע. שיחקנו בקצב מטורף, אין לי תרופות קסם עכשיו. הם בעטו שלוש פעמים לשער, אולי אני טועה והייתה בעיטה אחת נוספת".


"'קשה לבחור את המילים". קלינגר (אריאל שלום)

"רואים שהפועל הפכה מקבוצה כבויה ולא מחויבת למשהו אחר", המשיך המאמן וניסה להתמקד בצד החיובי, "אני מביט מעבר לחצי הכוס המלאה, ואף אומר שלא ראיתי משחק כזה אף פעם. כולם חשבו שנגיע להסתגר ומי שעשתה זאת היא מכבי. כל בר דעת מבין שזו השנה שלה והכל הולך לה. משה סיני ואני כבר חושבים קדימה, אין לי רגע לנשום מרוב מחשבות. ברור שיהיו שינויים, על גבי הבסיס הטוב שיש כאן".

הפועל תל אביב תעמוד לדין בעקבות שריפת הכיסאות ביציע 5 והשימוש באמצעי פירוטכניקה. בדוח השיפוט של אוראל גרינפלד צוין שהושלכו מצתים בדקה ה-47 מכיוון יציע האוהדים האדומים, כשאחד מהם פגע בעוזר השופט. בנוסף, מסתמן כי הנהלת אצטדיון בלומפילד תחליט לאסור על אוהדי הקבוצה להכניס אביזרי עידוד ליציעים. צלם הקבוצה שמוליק דוידפור, שנפגע בראשו מאבוקה שהושלכה לעברו מיציע אוהדי מכבי תל אביב, טופל בבית החולים אסף הרופא, שם קיבל שבעה תפרים בראשו ונשלח לביתו אחרי חצות.

השריפה ביציע אוהדי הפועל ת
השריפה ביציע אוהדי הפועל ת"א (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי