הצלם שנפגע בדרבי: "החבלן היה בהלם כשראה מה פגע בי"

צלם הפועל תל אביב
צלם הפועל תל אביב | אריאל שלום

לאחר אירועי הדרבי הלוהט של תל אביב, שמוליק דוידפור התראיין לתכנית הספורט של 103FM וסיפר על תחושותיו לאחר שפגע בו רימון: "התיישבתי על הרצפה וראיתי מלא דם נוזל. בהפועל ת"א הבטיחו לי שהזורק צולם ויטופל"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

כיממה לאחר הדרבי הלוהט של תל אביב, אשר הופסק בפתיחתו בעקבות שריפות שפרצו ביציעי שתי הקבוצות, בעקבות שימוש באבוקות ורימוני עשן מצד שני מחנות האוהדים. במהלך אותן דקות פתיחה, צלמה של הפועל תל אביב שמוליק דוידפור נפגע בראשו ופונה מהמגרש באמבולנס, והיום (שחמישי) התראיין לתכנית הספורט של 103FM על אותה תקרית.

"בהתחלה, לא הבנתי מה קרה ומה פגע בי, רק קיבלתי מכה חזקה מאוד בראש. התיישבתי על רצפת האצטדיון כדי להבין מה קורה איתי וראיתי שנוזל לי הרבה דם על הראש. ביקשתי מהשומרים לאסוף את הציוד שלי" סיפר דוידפור.

"לאחר שפינו לאמבולנס וטיפלו בי, הגיע אליי חבלן משטרתי עם הלם גדול. הוא שאל אותי אם אני יודע מה פגע בי וסיפר לי שזה רימון עשן. לכל מי שלא יודע, רימון מסוג קודם כל אמור להצית אש כשהוא פוגע משהו, ורק לאחר מכן להוציא עשן".

שריפות ביציעי בלומפילד במהלך הדרבי (אריאל שלום)
שריפות ביציעי בלומפילד במהלך הדרבי (אריאל שלום)

"כרגע אני מרגיש הרבה כאבי ראש. הפצע מתחיל ברגעים אלו להכאיב לי מאוד ועשו לי שבעה תפרים בראש. באותו רגע, הייתי בבלק-אאוט לגמרי, אבל אני מתכוון ללכת למשחק הבא כרגיל, כי אני אוהב הפועל תל אביב ושום דבר לא יגרום לי לא להגיע למשחקים. אין לי שום טענה למועדון והבטיחו לי שמי שזרק את הרימון צולם ויטופל. שחקנים שלחו לי הודעות אחרי המשחק והתנצלו גם על ההפסד וגם על התקרית".


"מי שזרק את הרימון צולם ויטופל" (אריאל שלום)

(אריאל שלום)
(אריאל שלום)

(אריאל שלום)
(אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי