אבוקסיס: "אם נראה שנכון לחזור לחמישה שחקני הגנה, נעשה זאת"

יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס | דני מרון

לקראת המשחק נגד הפועל חיפה בשבת (17:15, ספורט4), מאמן בני יהודה התייחס למערך: "עשינו עונות מצוינות עם ארבעה בקו האחורי ועם חמישה". על התקופה הטובה: "גם נגד רעננה שלטנו, והתוצאה היתה פחות טובה"

(גודל טקסט)

בני יהודה תצא מחר (שבת 17:15, שידור ישיר בספורט4) למשחק חוץ נגד הפועל חיפה בסמי עופר, ותנסה להשיג משחק חמישי ברציפות ללא הפסד. הכתומים מקווים להיצמד לחלק העליון בטבלה ולשם כך מקווים בקבוצה לשוב מחיפה עם מלוא שלוש הנקודות.

"זה נכון שאנחנו נראים יותר טוב במשחקים האחרונים", אמר המאמן יוסי אבוקסיס לקראת המשחק, "גם במשחק נגד הפועל רעננה, אם ננתח את היכולת ואם ננתח את התוצאה, נגיע לשני דברים שונים. מצד אחד, שלטנו במשחק והגענו למספר מצבים במשחק טוב, ומצד שני התוצאה פחות טובה. אנחנו צריכים להמשיך לשחק ככה ושינינו קצת מערכים, ניסינו למצוא את ההרכב המאוזן והטוב ביותר לקבוצה, אנחנו רוצים להמשיך את התקופה הטובה".

המאמן התייחס לשינוי המערך והמעבר לקו הגנה של ארבעה שחקנים והסביר: "תמיד אמרתי שאני פתוח ובודק. לפני שנתיים עשינו עונה מצוינת בקו של ארבעה בהגנה, ובעונה שעברה עשינו עונה מצוינת עם קו הגנה של חמישה. העונה התחלנו שוב בקו של חמישה ובמשחקים הראשונים באירופה זה עבד טוב, ואחר כך זה עבד פחות טוב. אנחנו בונים מערך לפי הצרכים וכרגע יותר מתאים לנו קו של ארבעה בהגנה. בשנה שעברה היו לנו שחקנים שהתאימו לקו של חמישה מאחורה. אם נראה שנכון עבורנו לחזור לקו של חמישה, נעשה זאת. בתחילת העונה היו לנו יותר מדי עליות וירידות. אנחנו מנסים להתייצב וממשיכים להגיע לכל משחק, מול כל קבוצה, בשביל להוציא תוצאה טובה".

שחקני בני יהודה חוגגים.
שחקני בני יהודה חוגגים. "אננחנו נראים יותר טוב במשחקים האחרונים" (ניר קידר)

יחסי הכוחות עם הפועל חיפה והעובדה שלשתי הקבוצות מאזן נקודות זהה: "בכל משחק יש רצון לנצח. זה נכון שזו קבוצה שצמודה אלינו בטבלה, אבל העונה לא תסתיים אחרי המשחק בשבת. יש לנו עונה ארוכה ויש עוד הרבה מאוד משחקים. כמובן שאנחנו מאוד רוצים לחזור מסמי עופר עם תוצאה טובה. כמו תמיד, נצטרך להיות במיטבנו בשביל לחזור משם עם נקודות".

מתן בלטקסה סיפר: "אני חושב שזה משחק מאוד שקול, שתי קבוצות טובות עם פוטנציאל טוב. זה קרב על שש נקודות, כי אם מסתכלים על הטבלה רואים ששתי הקבוצות צמודות אחת לשנייה. זה משחק מאוד חשוב עבורנו".

רצון לנצח בגלל המצב בטבלה: "תמיד יש רצון לנצח. כמו שאמרתי, זה משחק חשוב כי שתי הקבוצות צמודות וניצחון יכול להמשיך את המומנטום החיובי שלנו".

בלטקסה.
בלטקסה. "קרב על שש נקודות בגלל המצב בטבלה" (אריאל שלום)

שיפור ביכולת של הקבוצה: "לדעתי אנחנו מאוד מתקדמים כקבוצה וזה לא משנה מי היריבה. אם נשווה את הכדורגל שלנו בתחילת העונה ליכולת שלנו עכשיו, אז אכן יש שיפור ויש לנו עוד הרבה לאן להשתפר ולהתקדם".

הסיבה לשיפור: "אני חושב שהצוות עשה את השיקולים שלו ואת ההתאמות שלו, בהתחשב ביכולת שהצגנו בתחילת העונה. הם עשו את השינויים שהם ראו לנכון ואני שמח שבמחזורים האחרונים זה נראה יותר טוב. הכי חשוב שנמשיך לעבוד קשה ולהשתפר".

הרכב משוער: אמיליוס זובאס, אבישי כהן, אליסון דוס סנטוס, דן מורי, מתן בלטקסה, איסמעילה סורו, תאמבי סגס, מתיאה ליואיץ', דור כוכב, עמית זנטי, מוחמד גאדיר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי