אביחי ידין בתמונת ההרכב, קורצקי: "מעודדים מצורת המשחק"

אביחי ידין
אביחי ידין | סוכנות ג'יני‎

הקשר הוותיק החלים מפציעה בצלעות ויעמוד לשירותו של המאמן, שאמר: "השער המאוחר שספגנו מבני יהודה מאכזב. יהיה עומס, אבל נבוא הכי מוכנים שאפשר". אור דסה מגלה יכולת משופרת באימונים

קבוצות: הפועל רעננה
(גודל טקסט)

הפועל רעננה תפתח מחר (שבת) את משחקי המחזור ה-13 כשתארח באצטדיון המושבה את הפועל כפר סבא בדרבי של השרון כבר בשעה 15:00. האצטדיון, אגב, משמש גם העונה כמגרשה הביתי של הפועל כפר סבא.

שתי הקבוצות קיימו עד עכשיו רק חמישה מפגשים במסגרת ליגת העל, כשהפועל רעננה ניצחה שלוש מתוכם ושניים הסתיימו ללא הכרעה. מאז המחזור השני לפני שלושה חודשים, בו ניצחה הפועל רעננה 1:2 את בית"ר ירושלים, היא עדיין לא ניצחה העונה.

רעננה נמצאת מעל הקו האדום רק בשל הפרש שערים טוב מסקציה נס ציונה, עם נקודה אחת בלבד מעל קריית שמונה, והיא תנסה להביא את השיפור ביכולתה במשחקים האחרונים לכדי ניצחון על מנת לצבור ביטחון לקראת פתיחת משחקי הסיבוב השני.

קורצקי.
קורצקי. "רוצים להחזיר לשחקנים את הביטחון" (אריאל שלום)

בשני האימונים האחרונים שקיימה הקבוצה, המאמן מנחם קורצקי תירגל מערך התקפי שיתמודד מול המערך המעובה שמתכננת הפועל כפר סבא עם יציאה להתקפות מעבר מתפרצות. הקשר הוותיק אביחי ידין החלים מהפציעה בצלעות ונמצא בתכנית של המאמן. הקשר אור דסה, שלא פתח במחזורים האחרונים, גילה באימונים התלהבות ויכולת משופרת.

קורצקי אמר לקראת המשחק: "השחקנים הבינו שהשער המאוחר שספגנו ב-1:1 נגד בני יהודה היה מאכזב,אבל אנחנו מאוד מעודדים מצורת המשחק והסגנון. נכון שהקבוצה זקוקה לניצחונות, אבל אנחנו רוצים להיראות טוב ולהחזיר לשחקנים את הביטחון להמשך הדרך. זה משחק שלישי בתוך שבוע, ויהיה עומס, אנחנו מאוששים את השחקנים נביא אותם הכי מוכנים שאפשר, ובמשחק בית נעשה הכול כדי לנצח".

החלוץ יואב תומר: "ממשיכים קדימה לעבר הפועל כפר סבא. ההכנות הן לא כמו לכל משחק, כי הקבוצה בעומס של שלושה משחקים בשבוע. רוצים לקחת שלוש נקודות. באופן אישי אני רוצה לעזור כמה שיותר לחזור למסלול הניצחונות".

יואב תומר.
יואב תומר. "ההכנות הן לא כמו לכל משחק" (אריאל שלום)

הרכב משוער: אסף צור, עמית כהן, דוד מתיאוס, עידו לוי, עדי נמני, ירדן כהן, בן בנימין, אביחי ידין (אור דסה),יואב תומר, יוג'ין אנסה, קייס גאנם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי