חיים לשחקנים: "מאמין בכם, לפעמים דברים לא הולכים"

אופיר חיים
אופיר חיים | דני מרון

מאמן הפועל כפר סבא דיבר לקראת הפועל רעננה: "עושים הכל כדי לצאת מהרצף הלא טוב". רוצ'ט יזכה למנוחה אם קופי יהיה כשיר, גם אטנדה הכשיר לא צפוי לפתוח. צעירי הפצוע ייעדר

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

לאחר חמישה משחקים ללא ניצחון, הפועל כפ"ס תתארח מחר (שבת, 15:00) באצטדיון המושבה אצל הפועל רעננה, לאחד המשחקים החשובים שלה עד כה העונה. "רעננה קבוצה מצוינת. נצטרך להיות מרוכזים וחדים כדי לכבוש ולנצח", אמר המאמן אופיר חיים לקראת ההתמודדות, והוסיף "אנחנו עושים את הכל כדי לצאת מהרצף הלא טוב שלנו ונעשה את השינויים שצריך כדי להצליח".

"אני מאמין בכם. לפעמים דברים לא הולכים כמו שרוצים אבל זה משחק חשוב להמשך הדרך ואנחנו צריכים להתחיל לנצח", אמר המאמן אופיר חיים לשחקניו באסיפה המסכמת. גם המגן אביב סולומון דיבר לקראת המשחק וקרא לקהל הירוק לתמוך בשחקנים: "בתקופה הזו אנו צריכים את האוהדים יותר מכל דבר. התמיכה נותנת הרבה כוח. בשבת צריכים אתכם במשחק החשוב".

המאמן אמנם קיבל בחזרה לאימונים את הבלם סודיק אטנדה, שחזר לכשירות, אך נראה עדיין לא חד ועל כן בצוות המקצועי עדיין מתלבטים אם להעניק לו את חולצת ההרכב. גם גרשון קופי, שנפצע בשריר האחורי מול הפועל באר שבע, לא כשיר במאת האחוזים אך צפוי לפתוח כאשר אדריאן רוצ'ט יזכה למנוחה. קווין ריינשטיין צפוי לשוב להרכב לאחר זמן רב ולמלא את מקומו של דן עזריה. לירוי צעירי, שנפצע גם הוא מול באר שבע בשריר התאומים, ייעדר כשבוע ולא יהיה בסגל.


גרשון קופי. עדיין לא כשיר לחלוטין (אודי ציטיאט)

בינתיים, בקבוצה קרובים להגיע לסיכום סופי על התרת חוזהו של הקשר ההונגרי ריצ'רד ורנאס, שלא הרשים וישוחרר. "ריצ'י הוא בחור טוב ושחקן טכני, אבל כנראה שהוא לא התאים לשיטת המשחק" אמרו במועדון.

הרכב משוער: איתמר ישראלי, נועם גמון, טל מכלוף, ג'ניה ברקמן(סודיק אטנדה) , אביב סולומון, קווין ריינשטיין, גרשון קופי (אדריאן רוצ'ט), עומר פדידה, בובקר טראורה, יהב אפריאט ובנג'מין קוקו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי