צפו בתקציר: 1:1 חלש בין הפועל רעננה להפועל כפר סבא

קוקו מול עידו לוי
קוקו מול עידו לוי | אודי ציטיאט

קייס גאנם בעט לשער (35), הכדור הורחק מעבר לקו והשופט גרינפלד שנעזר בשופטי המסך, אישר שער, עומר פדידה השווה (62). שתי הקבוצות מחזיקות ברצף אי הניצחונות הארוך בליגה

(גודל טקסט)

המחזור ה-13 בליגת העל יצא אחר הצהריים (שבת) לדרך עם קרב התחתית שבו אירחה הפועל רעננה את הפועל כפר סבא, המשחק הסתיים ב-1:1 לעיני 800 צופים במושבה. רעננה רשמה משחק 11 ללא ניצחון, כפר סבא עם משחק שביעי ללא ניצחון.

המשחק לא התעלה לרמה גבוהה ושתי הקבוצות נראו כאילו הן מבקשות שלא לספוג ולהפסיד יותר מאשר הן מבקשות להבקיע ולנצח. רעננה כבשה ראשונה על ידי קייס גאנם בדקה ה-35, השופט אוראל גרינפלד נזקק לסיוע שופטי המסך כדי לקבוע שהכדור עבר את קו השער ולאשר את ה-0:1 של המארחת. עומר פדידה המחליף, כבש את שער השוויון לאורחת בדקה ה-62, וזאת 50 שניות בלבד אחרי שנכנס לשחק. השער הזה לזכות כפר סבא, הגיע לאחר 572 דקות עקרות. הירוקים מהשרון, לא רשמו עדיין ניצחון על רעננה גם לא במפגש השישי ביניהן.

שתי הקבוצות ממוקמות עמוק בתחתית הטבלה, כפר סבא נותרה עשירית עם 11 נקודות ורעננה במקום ה-12 עם 9 נקודות בלבד, אחת יותר מאשר לנס ציונה שמתחת לקו האדום.


אופיר חיים על ספסל כפ"ס (אודי ציטיאט)


מנגד, מנחם קורצקי על ספסל רעננה (אודי ציטיאט)

מהלך המשחק
דקה 9: קייס גאנם העביר כדור רוחב לרחבה, אסף צור שמט ולמזלו, נועם גמון גלש והציל את רעננה משער.

דקה 14: קייס גאנם העביר כדור רוחב לעברו של יואב תומר שבעט אך החטיא את המסגרת.

דקה 35, 0:1 לרעננה: קייס גאנם בעט לשער, ישראלי נכנע אך הכדור הורחק מעבר לקו. השופט גרינפלד אישר שער ובמקביל נעזר בשופטי המסך שאישרו כי אכן הכדור עבר את קו השער. 


שחקני רעננה חוגגים את שער היתרון (אודי ציטיאט)

דקה 55: אור דסה בעט חזק לשער, ישראלי זינק והדף.

דקה 58: יהב אפריאט בעט מ-22 מטרים, מעל המשקוף והחוצה.

דקה 62, 1:1: עומר פדידה שנכנס לשחק רק פחות מדקה קודם לכן, קיבל כדור נהדר מקוקו וכבש את שער השוויון. שער של כפר סבא אחרי 572 עקרות.


עומר פדידה וחבריו אחרי שער השוויון (אודי ציטיאט)

דקה 65: יוג'ין אנסה בעט מתוך הרחבה, הכדור פגע בשחקן הגנה וטס החוצה מעל המשקוף.


אוהדי רעננה. רק 800 צופים טרחו והגיעו למשחק (אודי ציטיאט)

דקה 90+5: כדור חופשי לכפר סבא 18 מטרים מהשער, עומר פדידה בעט נהדר, הכדור עקף את החומה, אסף צור זינק טוב והדף.

הרכבים
הפועל רעננה: אסף צור, עמית כהן, דויד מתיאוס, עידו לוי, עדי נמני, ירדן כהן (אביחי ידין, 32, עידן שמש, 69), בן בנימין, אור דסה, יואב תומר, יוג'ין אנסה, קייס גאנם (דיוויין נה, 59).

הפועל כפר סבא: איתמר ישראלי, נועם גמון, טל מכלוף, ג'ניה ברקמן, אביב סולומון, קווין ריינשטיין (דן עזריה, 80), גרשון קופי (אדריאן רוצ'ט, 46), מחמוד יוסף (עומר פדידה, 61), בובקר טראורה, יהב אפריאט, בנג'מין קוקו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי