שחקנים בנס ציונה: "הפסדים של נאיביות וחוסר ניסיון"

עמיר תורג'מן
עמיר תורג'מן | אודי ציטיאט

העולה החדשה סגרה את הסיבוב הראשון עם 1:0 בקריית שמונה וירדה למקום האחרון בטבלה, עמיר תורג'מן עדיין אופטימי: "יש 9-10 קבוצות ברמה שלנו, בוחנים ביצוע שינויים בינואר"

(גודל טקסט)

סקציה נס ציונה, העולה החדשה לליגת העל, צללה אתמול (שבת) שוב למקום האחרון בטבלה לאחר הפסד נאיבי נוסף שני בתוך שלושה ימים, הפעם לעירוני קריית שמונה 1:0 משער קל לקראת סיום המשחק.

 
במועדון מבינים כי מאבקי ההישרדות בליגת העל ימשיכו ובתוצאות וההישגים הנוכחיים של הסיבוב הראשון המועדון לא יצליח לשרוד. במועדון כבר מתכננים שינויים לקראת חלון ההעברות בחודש ינואר וינסו לצרף שחקנים מהסגל הרחב של מכבי תל אביב ומכבי חיפה. בחדר ההלבשה טענו שחקנים: "חבל שלא הצלחנו למנף את הניצחון על הפועל באר שבע לעוד ניצחונות. ההפסדים להפועל חיפה ולקריית שמונה הם בשל נאיביות וחוסר ניסיון, הגיע הזמן לא לעשות שטויות".

המאמן עמיר תורג'מן סיכם: "אנחנו היינו הפראיירים והנאיביים, כי היינו צריכים לשמור על השער, בטח בדקות כאלה. היו לנו מספיק הזדמנויות טובות מאוד לכבוש שער ולא עשינו את זה, החזרנו כך את קריית שמונה למשחק. אנחנו צריכים להיות שם במגרש במשחק עד הסוף. התוצאה לא משקפת אבל זה מה שיש. הפסדנו ביום רביעי וגם נגד קריית שמונה אלו משחקים שלא היינו צריכים להפסיד אותם.

שינויים אפשריים: "במועדון בוחנים דרכים מה יהיה אפשר לעשות בחלון ההעברות בעוד חודש של חודש ינואר. נראה מה התקציב הכספי ומה הצורך ואז נקבל את ההחלטות. יש היום בליגת העל תשע קבוצות אשר מתמודדות עם סקציה נס ציונה שווה בשווה".

כבר בפתיחת הסיבוב השני, בשבת הקרובה, תצא נס ציונה למשחק חוץ באצטדיון בלומפילד נגד האלופה ומובילת הטבלה מכבי תל אביב. אתמול לא שותף במשחק החלוץ רז שטיין האבל על מותו של אביו חיים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי