קורצקי הודה שמתוכננים שינויים: "צריך למצוא שחקנים לדרך חדשה"

שחקני הפועל רעננה מאוכזבים
שחקני הפועל רעננה מאוכזבים | אריאל שלום

ראשי הפועל רעננה ייפגשו לשיחה שתכריע את גורלם של מספר שחקנים, המאמן טען: "הלחץ משפיע ורואים שהשחקנים חסרי ביטחון". ידין, שעלה מהספסל ויצא בחצי השני, הבין את החילוף

קבוצות: הפועל רעננה
(גודל טקסט)

הפועל רעננה סיימה אתמול (שבת) את "דרבי השרון" נגד הפועל כפר סבא ב-1:1 שהחזיר את הקבוצה אל מתחת לקו האדום, ביכולת חלשה ביותר אשר מביאה את המאמן מנחם קורצקי וראשי המועדון לעשות חישוב מסלול מחדש כדי לצאת מהמשבר ומהקו האדום. הפועל רעננה סיימה את הסיבוב הראשון עם ניצחון בודד, 1:2 במחזור השני על בית"ר ירושלים, ומאז לא נשמעו בחדר ההלבשה קולות צהלה של מנצחים, אלא רק קולו הזועם והביקורתי של המאמן מנחם קורצקי.

ראשי המועדון והצוות המקצועי מבינים כי ההחלטה של הבעלים אשר אלון מתחילת העונה לשחק כדורגל יצירתי והתקפי נכשלה וטוענים כי קבוצה אשר כובשת רק 11 שערים וסופגת 20 שערים והשוער אסף צור הוא המצטיין שלה, היא הסיבה לכך שרק 800 צופים הגיעו אתמול לדרבי של השרון. כבר מהיום יתחיל במועדון הליך החשיבה והשינויים לקראת חלון ההעברות בחודש ינואר וכמובן שיוחלט מי מהשחקנים יעזוב ומי יהיה על הפרק לינואר.

המאמן מנחם קורצקי אמר אתמול: "אין ספק שהלחץ משפיע ורואים שהשחקנים חסרי ביטחון, רואים איבודי כדור מתחת לכול ביקורת. אני צריך למצוא שחקנים לדרך חדשה. אני מנסה הכל – לשנות הרכבים, לשנות נוסחה ואני בודק את עצמי כי לא יכול להיות שננצח רק פעם אחת במשך סיבוב. אני מאמין בקבוצה שחייבת להגיע למשחקים יותר מחויבת ואגרסיבית מאשר קבוצה שלא מפרגנת, נראית לא טוב ורכה מאוד".

הקשר הוותיק אביחי ידין נכנס בדקה ה-32 כמחליף של ירדן כהן שנפצע ומצא עצמו מוחלף בעצמו בדקה ה-69 על ידי עידן שמש, טען בסיום שהוא מבין את החילוף שעל פי קורצקי נבע מצרכים טקטיים. בקבוצה מתנחמים בכך שהחלוץ קאייס גאנם כבש אתמול שער בכורה העונה. 


ידין. הבין את החילוף (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי