במכבי חיפה אופטימיים: "קיבלנו הזדמנות נוספת לחזור למאבק האליפות"

שחקני מכבי חיפה חוגגים
שחקני מכבי חיפה חוגגים | מאור אלקסלסי

הירוקים נהנו מהתיקו של מכבי תל אביב ומקווים להשיג תוצאה טובה בבירת הנגב. בלבול מתלבט לגבי ההרכב, אך ההערכה היא כי לא ישנה את השיטה. פוקס ימשיך להיעדר, שועה התעמת עם בלבול והודח מהסגל

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה תערוך הערב את האימון המסכם לקראת המשחק מחר מול הפועל באר שבע (שני, 20:15) ועוד קודם לכן ידבר המאמן מרקו בלבול במסיבת העיתונאים (15:45) לקראת המשחק. בחיפה אומנם התאכזבו לאחר התיקו הביתי ביום רביעי מול מועדון ספורט אשדוד מכך שהתרחקו מהפסגה, אבל התיקו של מכבי תל אביב אתמול מול מכבי נתניה הביא ללהט מחודש בקרב הירוקים – ניצחון לא רק יגדיל את הפער מב"ש שבמקום השלישי לכדי שבע נקודות, אלא גם יצמק את הפער מהפסגה פעם נוספת לשלוש בלבד.

עוד לפני המשחק החשוב, המאמן מרקו בלבול התעמת עם החלוץ ירדן שועה במהלך אימון הקבוצה ולאחר מכן החליט להדיח את הכוכב הצעיר מסגל הקבוצה, למרות חשיבות המשחק בטרנר עבור הירוקים.

"קיבלנו הזדמנות נוספת לחזור למאבק האליפות וכבר הוכחנו בשנה שעברה שאנחנו יודעים לנצח גם בבאר שבע", אמרו בכרמל הבוקר. מבחינה מקצועית נראה כי המאמן מרקו בלבול טרם החליט לגבי ההרכב שיפתח מחר, כאשר ההערכה כי לא ישנה את השיטה וזאת למרות אי שביעות הרצון שלו מהחלק ההגנתי במשחק האחרון.


ווילדסחוט לאחר שער הבכורה השבוע (מאור אלקסלסי)

בלבול ערך אסיפה לשחקניו בה דיבר על מספר טעויות במשחק ההגנה, הן של החלק האחורי והן של השחקנים במרכז השדה. "אתם צריכים להיות מחויבים יותר ולא רכים", אמר בלבול לשחקניו. נראה כי בלבול יבצע שינוי אחד כאשר עאיד חבשי עשוי לחזור להרכב על חשבונו של עופרי ארד והתלבטות נוספת היא בחלק הקדמי בין יאניק ווילדסחוט, שהיה טוב מול אשדוד וגם כבש לראשונה, לבין ירדן שועה.

הקשר הקמרוני, ז'אנדו פוקס, לא הצליח להתאושש מהפציעה בקרסולו ולא יהיה בסגל מחר כמו גם השוער גיא חיימוב והחלוץ מוחמד עוואד. כפי שפרסמנו לראשונה לפני מספר שבועות, בכל מקרה פוקס צפוי לעזוב את הירוקים במהלך חודש ינואר וזאת לאחר שקבוצתו הספרדית אלאבס אינה מרוצה מכך שהשחקן כלל לא קיבל דקות בשורות הירוקים ותרצה להשאילו לקבוצה אחרת, בה יוכל לצבור ניסיון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי