שועה הודח מהסגל לבאר שבע: "נשקול הצעות בינואר"

ירדן שועה , מרקו בלבול
ירדן שועה , מרקו בלבול | אודי צטיאט

מרקו בלבול לא אהב את התנהלותו באימון המסכם והחליט להדיח אותו לקראת המשחק הגורלי בטרנר. במועדון מבינים: "הרומן לא עובד". בית"ר ירושלים עוקבת

(גודל טקסט)

תקרית נוספת בין שועה לבלבול ערב לפני המשחק נגד הפועל באר שבע. המאמן לא אהב את התנהלותו של הכישרון הצעיר במהלך האימון המסכם, והחליט שלא להכלילו בסגל לקראת המשחק מחר. במועדון מספרים כי שועה התאכזב על כך שלא קיבל יותר דקות משחק בתיקו 3:3 נגד מ.ס אשדוד וירד לחדר ההלבשה עם שריקת הסיום.

באימון המסכם שנערך הערב (ראשון), שועה התעמת פעם נוספת עם מאמנו, כפי שקרה בעבר, והמאמן החליט להגיב בחומרה למרות חשיבות המשחק. בכרמל מבינים שהרומן בין הכישרון הצעיר למאמנו אינו 'מניב פירות' לאחר התקריות הרבות מפתיחת העונה, ולכן, לראשונה מאז שהצטרף, במועדון שוקלים לשמוע הצעות על החלוץ כבר בחודש ינואר, אך מבהירים שלא יסכימו לשחרר את השחקן בכל מחיר: "השידוך בין בלבול לשועה לא עובד, התקריות מדברות בעד עצמן. למרות זאת, לא נשחרר את ירדן בכל מחיר" 

בבית"ר ירושלים מתכוונים לפנות לשחקן במידה וישוחרר ממכבי חיפה. על פי ההערכות, שועה מעוניין לעזוב לבית"ר ירושלים אבל הקבוצה מהבירה לא תפנה באופן רשמי עד שיונח על המדף. במועדון ממשיכים לעקוב גם אחר מצבו של אלירן עטר, שכרגע טרם קיבל את השחרור ממכבי תל אביב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי