מרקו בלבול: "נעשה הכל כדי לחזור עם ניצחון הביתה"

מרקו בלבול
מרקו בלבול | עומרי שטיין

מאמן מכבי חיפה אופטימי לקראת ב"ש: "כשאנחנו טובים אנחנו בדרך כלל מנצחים", לא מייחס חשיבות לאשתקד וגם: העדר הרוטציות. לביא: "אליפות? שמחים ששואלים על זה". שועה הודח מהסגל

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

התיקו במחזור אמצע השבוע נגד מ.ס אשדוד בסמי עופר (3:3) קטע את הרצף המצוין של מכבי חיפה אלא שהירוקים יכולים לחזור למאבק האליפות ובגדול. מחר (שני) הם יפגשו את הפועל באר שבע (20:15) במשחק הנעילה של הסיבוב הראשון ואם ינצחו יקטינו את הפער ממכבי תל אביב לשלוש נקודות בלבד, אך יאלצו להסתדר ללא החלוץ ירדן שועה, שהודח מסגל הקבוצה על ידי מאמנו.

אשתקד ניצחה הקבוצה של מרקו בלבול פעמיים בטוטו טרנר והם רוצים לעשות זאת שוב. המאמן מרקו בלבול התייחס למשחק במסיבת העיתונאים היום (ראשון) ולצידו הגיע הקפטן נטע לביא.

מרקו בלבול אמר בפתח דבריו: "תמיד רוצים להשתפר בכל הפרמטרים לא רק בהגנה, פיזית, טקטית. כמובן שמחר מצפה לנו משחק קשה נגד קבוצה מצוינת אצלה בבית. כשאנחנו טובים לרוב אנחנו מנצחים וחשוב שנהיה טובים מחר, מרוכזים במשך 90 דקות ומוכנים לכל דבר במגרש כי המשחק יהיה בקצב גבוה. זו קבוצה חזקה שהקהל דוחף אותה, נעשה הכל כדי לחזור עם שלוש נקודות הביתה".


על הניצחונות אשתקד בטרנר: "אני תמיד אומר לשחקנים להתמקד בהווה, אני תמיד רוצה לנצח ולא חשוב איפה ונגד מי, אנחנו נתכונן הכי טוב שאפשר למשחק הזה".


מרקו בלבול. "כשאנחנו טובים – לרוב אנחנו מנצחים" (מאור אלקסלסי)

התיקו של מכבי כמקור מוטיבציה: "תמיד צריכים להסתכל רק על מכבי חיפה ורק על מה שאנחנו עושים. חשוב מאוד שנמשיך גם לשפר את משחק ההגנה ונהיה יותר טובים, נמשיך להתפתח כקבוצה. יש לנו קבוצה צעירה שלרובם זו התמודדות ראשונה במשחקי הצמרת וכמובן שאנחנו שמחים להיות חלק מהמשחקים האלה כמו נגד בית"ר ירושלים, מכבי תל אביב, זו חוויה גדולה".

מדוע הוא לא מבצע רוטציות: "אני חושב שכשאתה מחפש רוטציות צריכה להיות סיבה מספיק טובה – טקטית או פיזית או כאשר מישהו טוב מהשני. אני מסתכל רק מה טוב לקבוצה בכדי לנצח את המשחקים".


על משחק ההגנה: "בהתחלה אמרתם שהקבוצה הגנתית ועכשיו אומרים שהיא התקפית (צוחק). אני מאמין שבכדורגל המודרני כולם צריכים לעשות הכל. החלוצים שלנו עושים הגנה והמגנים שלנו מבשלים שערים. אנחנו צריכים להשתפר גם במשחק ההגנה וגם במשחק ההתקפה ולשאוף להגיע כמה שיותר רחוק. אלה השאיפות של מכבי חיפה תמיד".

מרקו בלבול. "שמחים להיות חלק מהמשחקים האלה" (מאור אלקסלסי)
 

מרגישים שיש אופי של אלופה: "אני חושב שאנחנו מוכיחים כל הזמן שיש לנו שחקנים חזקים עם אופי טוב, השחקנים האלה מבצעים מהפכים לא מעט, רק במשחק האחרון הם חזרו לתיקו 3:3 וזה לא דבר קל. אני עדיין חושב שיש לנו הרבה מה לשפר והדבר היחיד שאני מכיר הוא לדבר כמה שפחות ולעבוד כמה שיותר. אנחנו רוצים להחזיר לקהל שתומך בנו בבית ובחוץ וגם מחר יגיעו הרבה, 2,000-3,000 צופים למשחק חוץ".


רכש בינואר: "מכבי חיפה וגם אני חושבים תמיד קדימה, אנחנו לא מתרכזים במה שיקרה בעוד חודש או בעוד חודשיים, יש עוד הרבה משחקים עד אז".


הקפטן 
נטע לביא: "אני באמת מנסה לעזור כמה שאני יכול לקבוצה, לעזור באימונים ובמשחקים. אני עושה את המקסימום. אני מרגיש מצוין מבחינה פיזית ורוצה רק להמשיך להשתפר. מחר יש לנו משחק חשוב מאוד, משחק לא קל ואנחנו רוצים לעשות הכל כדי לנצח". כנשאל האם חיפה פייבוריטית אמר: "אנחנו לא מתייחסים לזה, הפועל באר שבע קבוצה חזקה אבל אנחנו מאמינים בעצמנו ורוצים לנצח".



נטע לביא. "מאמינים בעצמנו ורוצים לנצח" (מאור אלקסלסי)

מאבק על התואר: "קודם כל אני מאוד שמח שגם בחודש דצמבר שואלים אותנו על זה. אנחנו לא מסתכלים על זה אלא רוצים ללכת ממשחק למשחק. בשנים עברו לא שאלו אותנו את השאלות האלה בזמן הזה. אנחנו רוצים להשתפר ועושים את הכל על מנת לעשות זאת. אני חושב שיש ארבע קבוצות טובות השנה, אנחנו רוצים להתקדם ממשחק למשחק, לנצח בכל מגרש וזה מה שננסה לעשות".

 

על שער הניצחון בעונה שעברה: "אנחנו מסתכלים על המשחק הנוכחי ורוצים לנצח. אני לא מסתכל על מה היה בשנה שעברה, אני צריך להוכיח את עצמי מחדש גם מחר".


משחק ההגנה: "ספגנו במשחק האחרון שלושה שערים וזה לא צריך לקרות, אנחנו מנסים לברר למה, אנחנו צופים בוידאו ומנסים לנתח למה זה קרה ולהגיע למסקנות".

נטע לביא חוגג בטרנר בעונה שעברה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי