נציגי שועה ייפגשו עם שחר, האופציה העיקרית: השאלה לבני יהודה עד לסיום העונה

יעקב שחר , ירדן שועה
יעקב שחר , ירדן שועה | אודי צטיאט

במכבי חיפה מבינים כי ככל הנראה אין מנוס מפרידה, אך ייעשו ניסיון נוסף לתיווך בין הצדדים: "שחר מאמין בו". אופציית אירופה קיימת אך נראית קלושה

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה תשחק הערב (שני) נגד הפועל באר שבע לקרב חשוב בצמרת הליגה, אבל לצערם של אנשי הקבוצה שיחת היום היא סביב עתידו של החלוץ ירדן שועה. האחרון שוב עבר אתמול עבירת משמעת והתעמת עם מרקו בלבול, והמאמן החליט להשאיר את השחקן מחוץ לסגל.

לאור העימותים בין השניים מאז פתיחת העונה והביקורת החריפה של אביו נראה כי לא יהיה מנוס מפרידה. בכל מקרה, נציגי השחקן צפויים להיפגש עם נשיא המועדון יענקל'ה שחר על מנת לקבל החלטה לגבי עתידו של השחקן. בשלב זה נראה כי האופציה המקסימלית היא השאלתו של שועה לבני יהודה עד לסיום העונה. שועה אומנם מוערך על ידי בנו של יענקל'ה, אור שחר, שאף ניסה לערוך עם השחקן מספר שיחות, אך נראה כי לשני הצדדים ברור כי כל עוד בלבול יאמן את הירוקים עדיף לשועה לנסות את מזלו במדי הכתומים. "שחר השקיע סכומים אדירים על ירדן, והוא מאמין בו, ולכן יתקשה לוותר עליו", אמרו בחיפה.

שועה.
שועה. "שחר הוציא עליו סכומים אדירים" (מאור אלקסלסי)

אופציה נוספת שעומדת על הפרק היא הצעה כספית גבוהה שתקבל חיפה ממועדון ישראלי אחר, בין השאר מבית"ר ירושלים של משה חוגג. אופציה אחרת שנראית כרגע קלושה היא יציאתו של שועה לאירופה, וזאת לאחר שבסביבתו של השחקן כבר הצהירו כי שועה מעדיף לשחק בשלב זה של הקריירה שלו בישראל. בכל מקרה ינסו עוד ניסיון אחרון לרכך בין הצדדים וההחלטה הסופית כאמור תתקבל על ידי בעלי המועדון הירוק.

במועדון הוסיפו:" יש סטנדרט של התנהגות. אנחנו משתדלים לחבק אותו ולעזור לו. שהוא יתבגר הוא יבין כמה הוא טעה. רק שחר יקבע ויכריע את עתידו. הקבוצה עצמה מגובשת וחזקה וגם האירוע הזה לא יערער ויחבל בהכנות למשחק"

בינתיים, במועדון ממשיכים בהכנות לקראת המשחק בבירת הנגב, כאשר המאמן בלבול מתלבט בעיקר במרכז ההגנה בין איעד חבשי לעופרי ארד. שוב נזכיר כי בעונה שעברה ניצחו הירוקים פעמיים בטוטו טרנר.

הרכב משוער: ג'וש כהן ,ארנסט מאבוקה, איעד חבשי (עופרי ארד), טרנט סיינסבורי, סאן מנחם, נטע לביא, יובל אשכנזי, דולב חזיזה, צ'ארון שרי, יאניק ווילדחוט, ניקיטה רוקאביצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי