בני יהודה עוקבת אחרי התפתחויות בפרשת שועה, יושאל בינואר?

ירדן שועה
ירדן שועה | מאור אלקסלסי

הכתומים, מהם עבר השחקן הבעייתי למכבי חיפה בינואר שעבר, בודקים אופציה להחזיר אותו אם ישחורר מהקבוצה של מרקו בלבול. לא נעשתה פנייה רשמית, אופציית השאלה תיבדק אך המשכורת הגבוהה של השחקן עלולה להוות בעיה

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

בבני יהודה עוקבים ביממה האחרונה אחרי ההתפתחויות בפרשת ירדן שועה, שחקנה של מכבי חיפה, במטרה לבדוק את אופציית צירופו של החלוץ בינואר, אם וכאשר יבשילו התנאים לכך. שועה עשוי לעזוב כעת את הירוקים בשל מערכת יחסים עכורה עם מאמנו מרקו בלבול, כאשר היום (שני) או מחר צפוי סוכנו גלעד קצב להיפגש עם ראשי מכבי חיפה במטרה לדון בעתידו של השחקן.

יש לציין שראשי הזהובים טרם ביצעו פנייה כלשהי לשחקן או לחיפה, וכחלק ממערכת היחסים הטובה בין המועדונים יעשו הזהובים צעד כזה או אחר רק אם שועה אכן יסיים את דרכו במכבי חיפה ויקבל אישור לעזוב.

כזכור, שועה הגיע למכבי חיפה מבני יהודה, בעסקת ענק בחלון ההעברות של ינואר בעונה שעברה, במסגרתה שילמו הירוקים סכום של כ-1.4 מיליון יורו. בני יהודה משוועת לחיזוק התקפי, וכעת בעקבות חוסר ההשתלבות של החלוץ בקבוצתו של בלבול, היא עשויה לצרפו בהשאלה עד תום העונה הנוכחית. מה שעשוי לטרפד את המעבר זו משכורתו של השחקן, שמקבל כ-200 אלף דולר לעונה.

בשבת תצא הקבוצה למשחק חוץ בקריית שמונה ותנסה להתאושש מהתבוסה הקשה להפועל חיפה במחזור האחרון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי