גלעד קצב: "מכבי חיפה לא מוכנה למכור את שועה, חייבים למצוא פיתרון"

ירדן שועה
ירדן שועה | דני מרון

סוכנו של החלוץ דיבר על המצב הרגיש בכרמל ברדיו 103FM: "כולם יודעים שיש משהו בינו לבין בלבול, וברגע שהוא לא משחק אנחנו רוצים לבדוק מה קורה". תג המחיר הגבוה: "הוא לא רלוונטי, יהיו קבוצות שירצו אותו"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

ירדן שועה שוב חזר לכותרות, החלוץ בן ה-20 פעם נוספת התעמת עם מאמנו מרקו בלבול לאחר שהודח מהסגל נגד הפועל באר שבע. כשנותר פחות מחודש לפתיחת חלון העברות של חודש ינואר, לא נפסלת האפשרות ששועה יעזוב את מכבי חיפה. סוכנו של השחקן, גלעד קצב התייחס לסוגיה בתוכנית הספורט של רדיו 103FM.

קצב פתח את דבריו: "אין ספק שיש פה בעיה שצריך לטפל בה בשני הצדדים. אני הרגע נחתתי ממדריד ונראה מה הפיתרון, לירדן יש חוזה בקבוצה ומכבי חיפה שילמה הרבה כסף ונראה מה עושים כי הסיטואציה לא טובה כרגע".

"אני שמעתי רק את הצד של ירדן, לא דיברתי עם מרקו בלבול ואני לא חושב שזה התקפיד שלי, יש פה עניין לא טוב ביניהם. אחרי כמה מספר בעיות משמעת הוא מתאמן כרגיל ובמכבי חיפה עדיין לא נתנו לשחק. אני לא בא בטענות, אבל הכי חשוב לי שיהיה טוב לשחקן".


"יש משהו בין ירדן שועה למרקו בלבול (אודי ציטיאט)

התג מחיר יכול להוות בעיה לקבוצות אחרות: "אני חושב שיהיו קבוצות שירצו אותו. אבל בכלל אין על מה לדבר בכלל כי היא לא רוצה למכור אותו, צריך למצוא פיתרון. התג מחיר לא רלוונטי, אבל יש פה משהו בין השחקן למאמן וגם במכבי חיפה יודעים את זה, כי בשורה התחתונה השחקן לא משחק וגם מכבי חיפה לא נהנית ממנו".

יש לו סעיפי משמעת: "אין לו שום דבר כזה, יש לו חוזה סטנדרטי ומי שמכיר אותו יודע שהוא ילד מדהים. הילד רוצה לשחק כדורגל זה הכל"

לסיכום אמר קצב: "לפחות בעניין הזה אני בצד של ירדן כי אני הסוכן שלו. אבל אני יודע שמכבי חיפה לא מוכנה למכור אותו ואנחנו צריכים למצוא פיתרון. בשורה התחתונה יש מועדון, אין לנו בעיה עם המאמן, אבל ברגע שהוא לא משחק בכלל אנחנו רוצים לבדוק מה קורה".


ירדן שועה. מכבי חיפה לא מוכנה למכור

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי