ניסו אביטן חתם כמאמן הפועל רעננה במקום מנחם קורצקי

ניסו אביטן
ניסו אביטן | מאור אלקסלסי

אחרי התפטרותו של המאמן שניצח משחק אחד בלבד בסיבוב הראשון, אקס הפועל חדרה והפועל ת"א יחליף אותו במועדון מהשרון עד סיום העונה: "מקווה להוביל את הפועל רעננה לימים יפים"

קבוצות: הפועל רעננה
(גודל טקסט)

רגע לאחר שהסיבוב הראשון בליגת העל הסתיים ואחרי למעלה משנתיים בתפקיד, מנחם קורצקי הודיע הבוקר (שלישי) על התפטרותו מתפקיד מאמן הפועל רעננה. האדומים מהשרון ניצחו עד כה העונה פעם אחת בלבד, דווקא את בית"ר ירושלים במחזור השני, והירידה אל המקום הלפני אחרון והיכולת הדלה בחלק ההתקפי עשו את שלהם.

ברעננה כלל לא בזבזו זמן ואחרי שלספורט1 נודע שאקס הפועל תל אביב, ניסו אביטן שרק פוטר בחודש שעבר, סיכם את כל תנאיו, בשעות הערב הוא מונה רשמית לתפקיד המאמן וחתם עד סיום העונה. "אני שמח להגיע למועדון הפועל רעננה, מודה על האמון מצד המועדון ומקווה להוביל את הפועל רעננה לימים יפים", אמר אביטן. בהתחלה גם שמו של יובל נעים עלה כמועמד אפשרי במקום קורצקי.


קורצקי. אחרי למעלה משנתיים, הוא נפרד מהשרון (אודי ציטיאט)

בהודעה לתקשורת מסר קורצקי: "החלטנו שמה שהכי טוב לרעננה זה שניפרד – אני מבין את הסיטואציה ואני מודה לאשר אלון ולהפועל רעננה על ההזדמנות, אני בטוח שהדרכים שלנו עוד יצטלבו – אני אוהב את כולם במועדון" .

הבעלים אשר אלון הוסיף: "מנחם קורצקי הוא חלק בלתי נפרד מהדי. אן. אי של המועדון ואנחנו בטוחים שעוד דרכינו יצטלבו מחדש. קורצקי החליט לטובת כולם שהוא צריך להפסיק את עבודתו בהפועל רעננה".

כאמור לא ניצחה רעננה מאז ה-1.9 ובמשחקים האחרונים היא אמנם לא הפסידה, אבל סיימה בתוצאות תיקו מול העולות החדשות סקציה נס ציונה והפועל כפר סבא, כשבין לבין גם נפרדה ב-1:1 נגד בני יהודה מולה ספגה מפנדל בדקה ה-89.

קורצקי, שסיים בשתי עונותיו הראשונות עם רעננה במקום התשיעי וגם בקדנציה הראשונה במועדון ב-2013/14 סיים באותו המקום, הוא המאמן הרביעי העונה שמסיים את תפקידו בשלב כב מוקדם. לפניו פוטרו מסאי דגו מקריית שמונה וניסו אביטן מהפועל ת"א ובשבוע שעבר התפטר אורי גוטמן מהפועל חדרה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי