בית"ר ירושלים תעמוד לדין פעמיים. הסיבה: שני רימוני עשן וחמש אבוקות

אוהדי בית"ר ירושלים
אוהדי בית"ר ירושלים | אריאל שלום

הקבוצה תגיע לשני דיונים נפרדים, גם זריקת חפצים מופיעה בדוח. הדיון של קונטה נדחה שוב, הסיבה: פרקליט מכבי חיפה בחו"ל. שחקנים בקבוצה: "אליפות? אם נתחזק, אולי ידברו על כך בעונה הבאה"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

התאחדות לכדורגל הודיעה לבית"ר ירושלים כי תעמוד פעמיים לדין משמעתי ביום רביעי הקרוב. הסיבה: המשקיף ציין בדוח השיפוט שלו כי האוהדים השליכו חפצים לעבר כר הדשא במהלך המשחקים מול הפועל תל אביב ואשדוד. בדוח השיפוט של המשחק מול הפועל תל אביב נכתב כי בדקה השישית הודלקו שני רימוני עשן וארבע אבוקות ביציע הדרומי שאכלס את אוהדי הקבוצה. בדקה -25 הודלקה אבוקה נוספת ביציע הדרומי. מול אשדוד, האוהדים השליכו כוס לעבר כר הדשא.

קודם לכן הודיעה ההתאחדות רשמית כי הדיון המשמעתי בנושא לאנטואן קונטה שוב נדחה. הדיון בעניינו, שנערך על רקע טענות לנהמות של אוהדי מכבי חיפה נגדו, היה אמור להיערך תחילה לאחר המשחק בין הקבוצות, אולם לאחר מכן נדחה ל-4 בדצמבר. לאחר שהדיון לא התקיים, נקבע הבוקר מועד דיון חדש: ה-18 בדצמבר – יום רביעי הבא. הסיבה: בית הדין דחה פעם אחת את הדיון, אולם מכבי חיפה הודיעה כי פרקליטה, עו"ד אודי שוכטוביץ' נמצא בחו"ל, ולכן הדיון לא יוכל להתקיים במועדים אחרים שנקבעו כחלופות. ההתאחדות הודיעה לשני הצדדים כי לא תדחה פעם נוספת את הדיון.

הקבוצה לא התאמנה אתמול וגם היום השחקנים ייהנו מחופש. מחר תחזור הקבוצה להתאמן בבית וגן ותערוך הכנות ראשונות לקראת המשחק מול הפועל באר שבע ביום שני בטרנר. שיחת היום בקרב השחקנים נוגעת בעיקר לעניין המטרות של הקבוצה העונה. חלק משחקני הקבוצה סברו אתמול כי הקבוצה נמצאת כרגע במקום הריאלי שלה – המקום הרביעי. "אם אוחנה וורד היו כשירים, כמובן שהיה אפשר לדבר על המקום השני והשלישי, אבל כרגע, אנחנו עומדים ביעדים שלנו", אמר אחד משחקני הקבוצה. "לא יכול להיות שאנשים יצפו מהקבוצה לקחת אליפות, לא העונה. אם נתחזק בינואר ובקיץ, בעונה הבאה אפשר לכוון למקום אחר", הוסיף שחקן בכיר אחר.


אוהדי בית"ר נגד הפועל ת"א בבלומפילד (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי