אוואט ימשיך על הספסל, סילבסטר עלול להיות משוחרר בינואר

רוני אוואט, משה אוחיון
רוני אוואט, משה אוחיון | דני מרון

המאמן, ששב למגרשים במחזור האחרון אחרי שנעדר בגלל בעיה בליבו, יישב לצד משה אוחיון גם במשחק הקרוב נגד חדרה. פריחתו של שגיב יחזקאל עשויה להביא לסיום דרכו של הסלובקי

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

ביום ראשון הקרוב תארח מ.ס אשדוד את הפועל חדרה באצטדיון הי"א ובמועדון מעיר הנמל נערכים למשחק קשה, במיוחד לאור השינוי שעשתה היריבה בעמדת המאמן, עם הגעתו של שרון מימר, שצפוי להכניס התלהבות ורוח חדשה בשחקנים.

לאחר שתי תוצאות תיקו, 3:3 נגד מכבי חיפה ו-2:2 נגד בית"ר ירושלים, באשדוד יודעים שהגיע הזמן לקחת שלוש נקודות: "חייבים להפסיק להיות קבוצה נאיבית ולספוג שערים בתוספת הזמן. נגד בית"ר וחיפה פספסנו ניצחונות שהיו מקרבים אותנו לפלייאוף העליון".

המאמן רוני אוואט ימשיך לשבת על הספסל לצד עוזרו משה אוחיון, שיעמוד על הקווים. השיפור שחל באשדוד במשחקים האחרונים נובע מהחלטתם המשותפת של השניים להציב את שגיב יחזקאל כחלוץ מרכזי, מה שהביא את השחקן לבשל, לכבוש ולהגיע למצבים קורצים. הפריחה של יחזקאל אף עשויה לגרום לשחרורו של יאקוב סילבסטר, שאיבד את מקומו בהרכב, כבר בינואר הקרוב.

שגיב יחזקאל. פורח כחלוץ מרכזי (דני מרון)
שגיב יחזקאל. פורח כחלוץ מרכזי (דני מרון)

רועי גורדנה, יעקב בריהון ושובל גוזלן, שהפכו גם הם לשחקני ספסל לאחרונה, משקיעים מאמצים גדולים באימונים על מנת להוכיח את עצמם ולשוב ל-11 כבר נגד חדרה. כשירותם של יצחק אספה ובני מושל, הסובלים ממתיחות בשריר הירך האחורי, תיקבע באימון המסכם ביום שבת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי