לפני הפועל חיפה: מכת פציעות בהפועל כפר סבא

אופיר חיים
אופיר חיים | אודי ציטיאט

פדידה (עבר אולטרסאונד בברך), אפריאט (פגיעה בעצם הזנב) וסולומון (דלקת בשריר) הצטרפו למיזן ולצעירי. המאמן אופיר חיים: "הכנה לא אידיאלית אבל מאמינים שאנחנו יכולים לנצח"

(גודל טקסט)

הפועל כפ"ס תצא בשבת למשחק חוץ מול הפועל חיפה, ותנסה לצאת מהתקופה הרעה אשר פוקדת אותה. ואולם לפי האימון שנערך היום (חמישי), נראה שלמאמן אופיר חיים מצפים חיים קשים לאור סדרת פציעות לא קטנה. אל בן מיזן, אשר נפצע באשדוד וייעדר שבוע נוסף ולירוי צעירי, שנעדר מהמשחק מול הפועל רעננה וצפוי להיעדר גם בשבת, הצטרפו המגן השמאלי אביב סולומון וצמד הקשרים עומר פדידה ויהב אפריאט.

סולומון סובל מדלקת בשריר המקרבים וכרגע נראה שלא ישותף בשבת, כאשר אפריאט סובל מכאבים בעצם הזנב וגם לגביו עדיין מוקדם להעריך לגבי חזרה למגרשים. אל כל אלה ניתן להוסיף את הקפטן פדידה, שסובל מכאבים בברך זכר לפציעת עבר בקריירה שלו, כאשר אמש הוא נשלח לבדיקת אולטרסאונד. כזכור, גם המגן נועם גמון ייעדר בשל חמישה כרטיסים צהובים.

"עברנו שבוע לא קל שבו היו חסרים לנו שחקנים. ההכנה לא אידיאלית, אבל אנחנו מאמינים בכל משחק שאנחנו יכולים לנצח וכך גם הפעם", אמר המאמן אופיר חיים במסיבת עיתונאים כשהתייחס לתקופה הפחות טובה שעוברת על קבוצתו. על הסיבוב השני אמר: "אני בטוח שאפשר להשיג יותר. אם נתחיל את הסיבוב הזה כמו את הראשון אז המצב יהיה טוב. הפסדנו להפועל חיפה במחזור הראשון, אבל לקחנו נקודות בהמשך והפעם נרצה לפתוח את הסיבוב ברגל ימין".


טל מכלוף. "הבדלי הרמות לא גדולים" (מאור אלקסלסי)

על המשבר של קבוצתו: "אני לא אקרא לזה משבר. בגלל תחילת העונה הטובה אנשים קצת התבלבלו. ידענו שתהיה עונה קשה ונילחם על החיים עד הסוף. אני מקווה שניקח מספיק נקודות ובסוף יהיה לנו יותר קל כדי שלא נצטרך לסחוב את הלחץ עד הסוף. לחץ? בכל קבוצת כדורגל יש וגם כשאימנתי בקבוצת ילדים זה קרה. אני אוהב את הלחץ הזה והוא מוציא ממני דברים טובים. בגלל זה אני במקצוע הזה". על הפועל חיפה: "הם באים במומנטום מצוין. הם קבוצה טובה ויש להם כלים התקפים מצוינים. נצטרך לבוא מוכנים כדי לעשות תוצאה טובה".

גם הבלם טל מכלוף, דיבר במסיבת העיתונאים: "אני לא חושב שהיינו כאלה חלשים ביחס לנקודות שצברנו. אם היינו גונבים גול פה או שם, אז היו מדברים אחרת. הבדלי הרמות לא גדולים. הפועל כפ"ס יכולה להגיע למקום הרבה יותר גבוה". על היריבה בשבת אמר: "הפועל חיפה היא קבוצה עם חלק התקפי מצוין. כמו שאופיר תמיד אומר, אם נדע לנצל את הדברים הטובים שלנו או להיות מרוכזים יותר, זה ייראה אחרת. אם נשכיל לכבוש, יהיה קשה לתת לנו גול".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי