דריכות בק"ש לקראת בני יהודה: "משחק מפתח במאבק ההישארות"

קובי רפואה
קובי רפואה | מאור אלקסלסי

בקבוצה מהצפון מבינים שכל תוצאה פרט לניצחון על החבורה של יוסי אבוקסיס תסבך אותם בתחתית. ריאן צפוי לפתוח על הספסל, שרידן נטש את האימון אך אמור להיות כשיר ולעלות ב-11. פוסטר יעבור בדיקות רפואיות ביום א'

(גודל טקסט)

אחרי שבשבוע שעבר עצרה רצף של ארבעה הפסדים עם ניצחון ביתי על סקציה נס ציונה, קריית שמונה תרצה להמשיך במומנטום גם בפתיחת הסיבוב השני, כאשר תארח את בני יהודה מחר (שבת, 17:15, שידור ישיר בספורט4). במועדון ישנה דריכות שיא לקראת המפגש עם הקבוצה של יוסי אבוקסיס, לאור ההבנה כי כל תוצאה פרט לניצחון תסבך את החבורה מהצפון בתחתית: "המשחק הקרוב יהווה מפתח במאבק ההישארות שלנו", אמר הבוקר אחד מהשחקנים.

מבחינה מקצועית, קובי רפואה מתכוון להמשיך במערך שניצח את נס ציונה, כלומר קו הגנה של ארבעה שחקנים, ביניהם אורי דהאן הצעיר. איסמעיל ריאן נפצע במהלך השבוע ולמרות שערך אתמול אימון חלקי, נראה שיתחיל את המשחק על הספסל ומוחמד שכר יפתח בהרכב במקומו. גם קיליאן שרידן נטש אתמול את האימון, אך במועדון סבורים כי לא מדובר בפציעה חמורה והאירי יעלה בחוד ההתקפה.

בנושא אחר, הקשר מאליק פוסטר נחת אתמול בישראל וצפוי להצטרף לקבוצה בשבוע הבא, בהשאלה מאלחואלנסה הקוסטה ריקנית עם אופציה לרכישה בסיום העונה. פוסטר יעבור בדיקות רפואיות ביום ראשון ולאחר מכאן צפוי לחתום בקריית שמונה כמחליפו של ג'ון רואיז, ששוחרר מהקבוצה.

הרכב משוער: דזוגאס ברטקוס, מרקוס דיניז, עידן נחמיאס, אורי דהאן, זיו מורגן, עדן קארצב, עומר לקאו, ג'יימס אדני, סמואל בראון, מוחמד שכר, קיליאן שרידן.

שרידן (מימין) נטש את האימון אך צפוי להיות כשיר לבני יהודה (מאור אלקסלסי)
שרידן (מימין) נטש את האימון אך צפוי להיות כשיר לבני יהודה (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי