נפסל בצדק: "זוהתה נגיעת יד ואחר כך עבירה של אילון אלמוג"

אילון אלמוג
אילון אלמוג | אריאל שלום

אחרי שאיביץ' יצא למתקפה חסרת תקדים עקב פסילת השערים נגד נתניה, הוועדה המקצועית אישרה שהצוות פעל כמצופה: "משחק זה מהווה דוגמה מצוינת לביצועי שיפוט איכותיים"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

יממה אחרי מסיבת העיתונאים הסוערת של ולדימיר איביץ' בערבות פסילת חמישה שערים בשני משחקים שונים למכבי תל אביב ותגובתו הנוקבת של מנכ"ל איגוד השופטים יריב טפר, הבוקר (שישי) פרסם איגוד השופטים את מסקנות הוועדה המקצועית לאירועי שני המחזורים האחרונים, כשבמוקד, כמובן, המפגש בין מכבי תל אביב למכבי נתניה במהלכו נפסלו ארבעה שערים שונים.

במכבי תל אביב התלוננו לכל אורך הימים האחרונים כי אחד מארבעת השערים היה חייב להיות מאושר, היה זה השער השלישי מבין ארבעה שכבש החלוץ הצעיר אלמוג אילון. במכבי תל אביב טוענים ששופטי המשחק, דבר שגם ניתן לראות על פי צילומי הטלוויזיה, סימנו שהשער נפסל בטענה לנגיעת יד, אולם בהתאם לטינות מכבי ת"א, לאחר המחק צוותי השיפוט וה-VAR אמרו שהסיבה הרשמית הייתה עבירה קלה שביצע החלוץ ובגינה נפסל הגול.

באשר לאותו שער של אילון אלמוג, פורסם הבוקר: בדקה ה-37 פסל השופט שער לזכות ת"א, לאחר שזיהה נגיעת יד של התוקף, אשר יצרה באופן מיידי הזדמנות להבקעת שער. שופט המסך פעל כמצופה, כאשר בנוסף לנגיעת היד זיהה גם עבירה של התוקף באמצעות יד שמאל על שחקן נתניה ואישר את החלטת השופט".

בין מסקנות הוועדה נטען גם כי "משחק זה מהווה דוגמה מצוינת לביצועי שיפוט איכותיים של הצוות על המגרש, תוך שת"פ נכון ויעיל עם שופט המסך לצורך אישור ההחלטות. כלל הפסילות התבצעו ע"י השופט והעוזרים על המגרש ושופט המסך אישר את ההחלטות בלבד. השופטים פעלו כמצופה כאשר המתינו עד סיום המהלך ורק לאחר מכן אפשרו לשופט המסך לבדוק את נכונות ההחלטות".


איביץ' מנסה לקבל הסבר מלייבוביץ' (אריאל שלום) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי