אשדוד מוכנה לחדרה: "יבואו עם מוטיבציה להוכיח את עצמם"

משה אוחיון
משה אוחיון | מאור אלקסלסי

הקבוצה מעיר הנמל רוצה לנצח אחרי תוצאות תיקו "נאיביות", ויודעת שהגעתו של שרון מימר תפיח רוח חדשה אצל שחקני היריבה. במועדון הזהירו מפני האקס לוסיו: "מאוד מסוכן ברחבה"

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

מ.ס. אשדוד תפתח את הסיבוב השני בליגת העל במפגש עם הפועל חדרה מחר (ראשון, 19:00) ותנסה להשיג ניצחון אחרי שתי תוצאות תיקו, שהגיעו בעקבות מה שהוגדר במועדון כ"נאיביות", לאחר שהקבוצה ספגה בתוספת הזמן גם נגד מכבי חיפה וגם נגד בית"ר ירושלים. הצוות המקצועי ערך שיחות עם השחקנים והבהיר כי לאחר חילופי המאמנים של הפועל חדרה, חניכיו של המאמן הטרי שרון מימר צפויים לעלות בהתלהבות לכר הדשא. מי שסומן כמטרה על ידי אשדוד הוא לוסיו, ששיחק בקבוצה בעבר: "הוא מאוד מסוכן ברחבה", אמרו במועדון מעיר הנמל.

זוהר זסנו הצעיר צפוי להמשיך בעמדת המגן הימני, למרות שיצחק אספה ובנצי מושל החלימו מפציעות. שגיב יחזקאל ימשיך כחלוץ מרכזי, עמדה בה הצטיין לאחרונה. הקפטן רועי גורדנה, שלא שותף בשני המשחקים האחרונים, אמור לקבל דקות משמעותיות. נציגים מטעם המועדון צפויים לקיים פגישה עם סוכנו של יאקוב סילבסטר, כשהכיוון הוא להיפרד מהחלוץ הסלובקי בחלון ההעברות בינואר.

המאמן רוני אוואט ימשיך לשבת על הספסל, שכן עדיין לא קיבל את האישור הרפואי מקרדיולוג כדי לחזור לעמוד על הקווים, שם ימשיך להתייצב עוזרו משה אוחיון שאמר לקראת המשחק: "חדרה מגיעה עם מאמן חדש, בדרך כלל במשחקים הראשונים זה מתבטא במוטיבציה גבוהה אצל השחקנים להוכיח את עצמם. במחזורים האחרונים שיחקנו נגד קבוצות איכותיות, שיוזמות. נגד חדרה זה יהיה שונה".

הרכב משוער: רועי משפתי, זוהר זסנו, טימותי אוואני, ניר ברדע, גילי כהן, לאונרדו אווסו, סמואל אלאבי (פיראס אבו עקל), שלומי אזולאי (רועי גורדנה), מוחמד כנעאן (יעקב בריהון), שגיב יחזקאל, דין דוד.

לוסיו. באשדוד מכירים אותו וחוששים מפניו (אודי ציטיאט)
לוסיו. באשדוד מכירים אותו וחוששים מפניו (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי